سدان اقتصادی نیسان یا همان نیسان سانی با معین خودرو اروند به ایران می آید. در اینجا نگاهی به این خودرو م مشخصات آن داشته ایم.

از زمان آزاد شدن واردات خودرو تا اکنون خودرو های مختلفی به بازار ایران راه پیدا کرده اند اما همواره جای خودروسازان مطرح ژاپنی در این خودرو ها حس می شد و جز تویوتا کرولا شاهد سدان ژاپنی دیگری در لیست واردات نبودیم. اما به تازگی شرکت های مختلفی قرار است محصولات کمپانی نیسان، کمپانی محبوب ژاپنی، را وارد بازار ایران کنند و قرار است محصولاتی مانند نیسان ایکس تریل، سیلفی، کیکس و… به بازار ایران راه پیدا کنند اما اقتصادی ترین محصول نیسان که قرار است به زودی در بازار ایران توسط معین خودرو اروند عرضه شود نیسان سانی است. نیسان سانی یک سدان کامپکت است و نسل جدید آن در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده است و یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین محصولات نیسان به شمار می آید اما متاسفانه به لطف تعرفه های خودرو های وارداتی این محصول چندان برای ما ایرانی ها، اقتصادی نخواهد بود.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

طراحی سدان اقتصادی نیسان

نیسان سانی به لحاظ طراحی ظاهری از نسل جدید طراحی های نیسان بهره می برد که این سبک طراحی بسیار طراحی زیبا، اسپرت و تا حدی خشن است و در دیگر سدان های نیسان نظیر ماکسیما و سیلفی نیز، این سبک طراحی را می بینیم. در نمای جلو این خودرو به لطف استفاده از زاویه های تند و خطوط شکسته و همچنین بهره مندی از گوشه های تیز، چهره نیسان سانی در این نما بسیار زیبا و منطقی است و به هیچ عنوان احساس اقتصادی بودن را نمی توان از آن دریافت کرد اما در نمای عقب این خودرو سبک طراحی کمی ساده تر می شود و طراحی نمای عقب پیچیدگی طراحی قسمت جلوی این خودرو را ندارد.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

در بخش طراحی کابین سدان اقتصادی نیسان نیز با آن که در این خودرو شاهد متریال عجیبی و غریبی نیستیم اما کیفیت متریال به کار رفته و همچنین سبک طراحی داخل کابین نیسان سانی، به شکل مطلوبی صورت گرفته و سرنشینان را راضی نگه می دارد.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

مشخصات فنی

قلب تپنده سدان اقتصادی نیسان یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که روی هم رفته می تواند قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۹ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده CVT-Xtronic به چرخ های جلو منتقل کند. نیسان سانی در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

در کل با اینکه نیسان سانی یک سدان اقتصادی محسوب می شود و نمی توان انتظار زیادی از آن داشت اما با این حال مشخصات قابل قبولی را ارائه می دهد.

امکانات مناسب در سدان اقتصادی نیسان

در کنار مشخصات فنی، نسخه فول آپشن این سدان وارداتی امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد و امکاناتی نظیر؛ استارت دکمه ای، کلاستر نیمه دیجیتال، سنسور نور، کروز کنترل، ترمز اتوماتیک اضطراری، تهویه اتوماتیک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، شارژر بی سیم، سامانه کنترل پایداری، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سامانه کمکی کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا و… از جمله امکانات این خودرو است.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

نیسان سانی قرار است به زودی وارد بازار ایران شود و انتظار می رود با وارد شدن این سدان اقتصادی و با کیفیت ژاپنی، شاهد عرضه بیشتر سدان های اقتصادی باشیم.

نوشته سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

source

توسط