سرویس آنلاین دیزنی پلاس خودش را برای فصل پاییز و پخش سریال‌های جدید آماده می‌کند و آثار جالب توجهی را برای پخش در ماه سپتامبر‌ (شهریور – مهر) در نظر گرفته است. شش اثر تازه قرار است در ماه آینده میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود که مطمئناً مورد توجه بینندگان و طرفداران بسیار زیادی قرار خواهند گرفت. همراه با ما باشید.

فصل اول سریال English Teacher

سریال معلم انگلیسی اثری اورجینال و کمدی از اف ایکس به شمار می‌رود که داستان یک معلم انگلیسی به نام ایوان با بازی برایان جوردن آلوارز را دنبال می‌کند که تمام تلاش خودش را می‌کند تا به بچه‌های کلاسش دست پیدا کند تا به آن‌ها در مورد آنچه که دنیا ارائه می‌کند، آموزش بدهد. دانش‌آموزان دبیرستانی افرادی سرکش هستند و همین نیز دستیابی به این هدف وی را دشوار می‌کند اما ایوان مطمئناً است که از عهده این کار بر می‌آید.

دو قسمت ابتدایی فصل اول سریال «معلم انگلیسی» در تاریخ دوشنبه ۲ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه اف ایکس پخش خواهد شد و سپس در روز بعدش در سرویس آنلاین دیزنی پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت. باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه پخش خواهند شد.

انیمیشن سریالی LEGO Pixar: Bricktoons

فیلم‌های پیکسار مورد علاقه‌تان با انیمیشن سریالی و مینی سریالی LEGO Pixar: Bricktoons به صورت لگویی بازسازی خواهند شد. این انیمیشن سریالی چندین داستان کوتاه از کاتالوگ عظیم استودیو پیکسار ارائه خواهد کرد که شامل انیمیشن Cars، انیمیشن Coco، انیمیشن Brave، انیمیشن Finding Nemo و انیمیشن The Incredibles می‌شود.

در حالی که این انیمیشن سریالی به‌عنوان یک اثر کوتاه معرفی شده اما این احتمال وجود دارد که برای فصل‌های بعدی تمدید شود و داستان‌هایی از دیگر آثار پیکسار همچون انیمیشن‌های Toy Story، انیمیشن‌های Monsters Inc و غیره روایت کند. تمام قسمت‌های این انیمیشن سریالی قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.

فصل دوم سریال The Old Man

پس از دو سال انتظار طولانی، بالاخره سریال The Old Man قرار است با فصل دوم خودش بازگردد. جف بریجز در این سریال بار دیگر نقش مأمور سابق سازمان سیا به نام دن چیس را بازی می‌کند که پس از رویدادهایی در پایان فصل اول همه چیز را از دست داد. حالا این پیرمرد آماده است تا انتقام آنچه از دست داده است را بگیرد و برای موفقیت نیز باید از رقیب قدیمی خودش یعنی هارولد هارپر با بازی جان لیثگو کمک بگیرد.

دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال «پیرمرد» قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه اف ایکس پخش شود و روز بعد نیز یعنی جمعه ۲۳ شهریور در سرویس آنلاین دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود. قسمت‌های بعدی نیز به صورت هفتگی عرضه خواهند شد.

انیمییشن سریالی LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy

انیمیشن سریالی LEGO Star Wars: Rebuild the Galaxy قرار است در پاییز امسال پخش شود، اثری که اقتباسی به سبک لگویی بر اساس فرنچایز جنگ ستارگان به شمار می‌رود که مطمئناً می‌تواند مورد توجه طرفداران فرنچایز جنگ ستارگان قرار بگیرد. از جمله صداپیشه‌های حاضر در این انیمیشن سریالی نیز می‌توان به گیتن ماتارازو، مارک همیل و احمد بست اشاره کرد. تمام قسمت‌های این انیمیشن سریالی قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.

مینی سریال American Sports Story: Aaron Hernandez

مینی سریال American Sports Story: Aaron Hernandez جدیدترین اثر ساخته شده از رایان مورفی به شمار می‌رود که همانطور که از عنوان آن مشخص است، داستان پرونده شوکه‌کننده و غم‌انگیز آرون هرناندز را روایت می‌کند. در این سریال، جاش ریورا نقش اصلی را بازی می‌کند و این سریال نشان می‌دهد که چطور آرون هرناندز تبدیل به یک ستاره برجسته می‌شود و سپس به یک قاتل محکوم نزول پیدا می‌کند.

دو قسمت ابتدایی این مینی سریال قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه اف ایکس پخش شود و روز بعد نیز یعنی در تاریخ چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش می‌شود و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

مینی سریال Agatha All Along

دنیای سینمایی مارول از جمله دنیاهای بسیار جذاب و تماشایی به شمار می‌رود که پر از شخصیت‌های جذاب و تماشایی است و یکی از همین شخصیت‌ها نیز آگاتا هارکنس است که در سریال WandaVision معرفی شده بود و حالا این شخصیت قرار است بازگردد. این سریال جدید قرار است ادامه اتفاقات سریال «وانداویژن» را روایت کند.

آگاتا هارکنس با بازی کاترین هان پس از آن اتفاقات، ظاهراً زندگی رؤیایی و ساده خودش را می‌گذراند و اصلاً نمی‌داند که قبلاً یک جادوگر بوده است. با این حال، طلسمی که واندا روی او اجرا کرده، از بین می‌رود و آگاتا متوجه واقعیت می‎‌شود و حالا انجمنی از جادوگران را برای خودش جمع‌آوری می‌کند. دو قسمت ابتدایی این سریال در تاریخ ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی عرضه می‌شوند.

منبع collider

source

توسط wisna.ir