کمپانی برادران وارنر سرانجام پس از مدت‌ها انتظار اولین تریلر رسمی برای فیلم لایو اکشن A Minecraft Movie را منتشر کرده است، فیلمی که همان‌طور که از عنوانش مشخص است، اقتباسی سینمایی بر اساس این بازی است و همان‌طور که طرفداران انتظارش را داشتند، این اثر سینمایی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

تیزر تازه منتشر شده از فیلم «ماینکرفت» نشان می‌دهد که دنیای این بازی همراه با رنگ‌های خیره‌کننده و همچنین زمین منحصربه‌فرد زنده شده است. این تیزر همچنین با آهنگ نمادین بیتلز به نام Magical Mystery Tour همراه شده که به خوبی همسو با سفر بینندگان به درون دنیای این بازی است و در عین حال، این تیزر اولین نگاه از شخصیت‌های اصلی را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد. این ترکیبی شگفت‌انگیز است و گوسفند صورتی رنگ نیز شروع ماجراجویی این گروه را بسیار جالب کرده است.

اگر رؤیای آن را دارید، می‌توانید آن را بسازید و این همان شعاری بوده که کمپانی برادران وارنر و کارگردان جرد هس را به این وا داشته تا تصمیم بگیرند تا رؤیای طرفداران را به واقعیت تبدیل کنند و این بازی ویدیویی را به دنیای سینما بیاورند. سازندگان این اثر سینمایی برای ساخت آن با سازنده بازی اصلی یعنی Mojang Studios همکاری کردند و همین نیز باعث شده تا طرفداران امید بیشتری نسبت به این اثر اقتباسی داشته باشد.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم سینمایی «ماینکرفت» اطلاعات چندانی را از داستان این اثر سینمایی آشکار نمی‌کند و باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه شوند اما این تریلر به خوبی نشان داده که تیم سازنده این فیلم انتخاب‌های بسیار خوبی در زمینه طراحی و همچنین جلوه‌ها انجام دادند.

تیزر منتشر شده برای فیلم «ماینکرفت» همچنین شخصیت استیو با بازی جک بلک را معرفی می‌کند که یک آواتار محبوب از بازی است. ما همچنین شاهد جیسون موموآ هستیم که نقش شخصیتی را بازی می‌کند که ما آن را قبلاً ندیدیم. دنیل بروکس، سباستین یوجین هنسن و اما مایرز از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند. از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی می‌کنند نیز می‌توان به جنیفر کولیج، کیت مک‌کینون و جماینی کلمنت اشاره کرد.

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شده بود، سکان کارگردانی این اثر سینمایی را جرد هس در دست دارد، کسی که بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های کمدی و کلاسیک Napoleon Dynamite و Nacho Libre شهرت دارد. در حدود ۱۰ سال پیش بود که ساخت فیلم «ماینکرفت» اعلام شد و کارگردان فیلم Deadpool & Wolverine یعنی شاون لوی برای مدتی قرار بود آن را کارگردانی کند اما در نهایت، پس از تغییرات متعدد و گذشت سال‌ها، جرد هس مسئول ساخت آن شد. فیلم «ماینکرفت» قرار است در تاریخ ۴ آوریل سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران شود.


منبع collider

source

توسط wisna.ir