به گزارش پرشین خودرو، برای پاسخ به این سوال که ماشین میتسوبیشی ساخت کدام کشور است و در واقع میتسوبیشی ساخت کجاست، تصمیم گرفتیم این مقاله را برای شما به نگارش دربیاوریم و همچنین ضمن پاسخ به این سوال، درباره تاریخچه شرکت خودروسازی میتسوبیشی اطلاعات کامل را به شما ارائه کنیم.

شما پس از مطالعه این مقاله از مجله سایت پرشین خودرو که خواندن آن در حدود ۴ دقیقه زمان خواهد برد، اطلاعات کامل درباره خودروهای میتسوبیشی بدست خواهید آورد. همراه ما باشید تا با Mitsubishi بیشتر آشنا شوید.

ماشین میتسوبیشی برای کدام کشور است

میتسوبیشی ساخت کدام کشور است

در پاسخ به این پرسش که میتسوبیشی ساخت کدام کشور است باید گفت که میتسوبیشی شرکت خودروسازی در کشور ژاپن است. سوالات بسیاری در خصوص اینکه میتسوبیشی ساخت کجاست پرسیده شده بود و ما به آن پاسخ دادیم، اما بهتر است درباره تاریخچه میتسوبیشی و همچنین خودروهای میتسوبیشی در ایران اطلاعات خود را تکمیل کنید. به همین منظور بهتر است خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه شرکت میتسوبیشی

این بخش را بر اساس اطلاعات مجله خودرو سایت میتسولند که به طور تخصصی در ایران محصولات و لوازم یدکی میتسوبیشی را به فروش می‌رساند تکمیل می‌کنیم. در میتسولند اینگونه نگارش شده است که در ابتدا، در سال ۱۸۷۰ شخصی به نام یاتارو ایواساکی در ژاپن تصمیم گرفت یک شرکت کشتی سازی ثبت نماید. نام میتسوبیشی که اکنون آن را می‌شناسیم، ۳ سال بعد از ثبت شرکت اتفاق افتاد.

کم کم این شرکت تصمیم گرفت ماموریت خود را گسترش دهد و به بخش های مختلف وارد شد. از جمله صنعت خودروسازی که بسیار برای این شخص جالب بود و به همین علت به طور تخصصی فعالیت در این صنعت پرطرفدار را آغاز کرد.

در زبان کشور ژاپن، میتسو به معنای ۳ است و بیشی نیز به معنای الماس است که ترکیب این حروف به معنای سه الماس است که در لوگوی این شرکت به رنگ قرمز این الماس‌ها مشخص شده‌اند.

اولین خودرو سواری که توسط برند میتسوبیشی ساخته شد، به سال ۱۹۱۷ برمی‌گردد. در این سال بود که میتسوبیشی خودرو سواری خود با نام Model – A را به بازار خودرو ارائه کرد.

اولین خودرو که میتسوبیشی را به جهان معرفی کرد را می‌توانیم به دوج کلت اختصاص دهیم که در سال ۱۹۷۱ تولید و در بازار آمریکا عرضه شد.

اولین ماشین میتسوبیشی که با استفاده از بنزین شروع به فعالیت می‌کرد، در سال ۱۹۹۵ معرفی شد.

خودروی میتسوبیشی که در حال حاضر انواع مختلفی دارد و به عنوان بهترین میتسوبیشی شناخته می‌شود در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. این خودرو به منظور ارائه یک شاسی بلند جمع و جور که بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارد توسط میتسوبیشی معرفی شد و از نظر کارکرد موتور و راحتی خودرو و همچنین زیبایی، خودروی بسیار جذابی محسوب می‌شود.

شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن

خودروهای هیبریدی توسط کمپانی های مختلف خودروسازی تولید شده اند اما جالب است بدانید میتسوبیشی علاوه بر خودروی هیبریدی، خودروی پلاگین هیبرید اوتلندر را نیز به بازار خودرو معرفی کرده است که می‌تواند به صورت ترکیبی سوخت بنزین و سوخت برقی قبول کند و اینگونه هر زمان که شارژ باتری تموم شد دیگر نیازی به نگرانی نیست و می‌توانید به ادامه مسیر با سوخت بنزین بپردازید.

این بخش از مقاله که در خصوص تاریخچه میتسوبیشی بود را به پایان می‌رسانیم و در ادامه درباره انواع میتسوبیشی و همچنین ماشین چینی با موتور میتسوبیشی صبحت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

انواع میتسوبیشی

از میان خودروهای میتسوبیشی در ایران می‌توانیم به ۴ مدل خودروی پرطرفدار اوتلندر، asx، لنسر و میراژ اشاره کنیم. البته خودروهای میتسوبیشی زیادتر از این حرفاست ولی این ۴ مورد خودرو سال‌هاست که بسیار طرفدار دارند. همچنین خودروی پاجرو نیز تا چند سال گذشته مناسب بود اما بعد از اینکه لوازم یدکی این خودرو با محدودیت فروش در ایران مواجه شد و در واقع کمبود لوازم یدکی میتسوبیشی پاجرو به طور محسوس مشخص بود، ایرانیان نیز برای خرید به سراغ این خودروی قدیمی نرفتند. در حال حاضر بهترین قیمت لوازم یدکی asx را میتوانید در سایت میتسولند مشاهده نمایید.

در حال حاضر می‌توانیم میتسوبیشی اوتلندر را به عنوان بهترین ماشین میتسوبیشی در ایران معرفی کنیم. اگر صاحب میتسوبیشی لنسر قدیمی هستید بهتر است بدانید که لوازم یدکی میتسوبیشی لنسر قدیمی را از کجا باید خریداری کنید.

ماشین چینی با موتور میتسوبیشی

کشور چین اگرچه خودروهای خوبی تولید میکند و در کپی برداری از خودروهای خارجی خوب عمل می‌کند اما هیچوقت نتوانست موتورهای میتسوبیشی را کپی کند. بنابراین تصمیم گرفت با میتسوبیشی همکاری کند و در برخی از محصولات خود، به طور مستقیم موتور میتسوبیشی را بکار ببرد. بنابراین اگر شخصی به دنبال ماشین چینی با موتور میتسوبیشی بود تعجب نکنید. ما در ادامه برخی از این خودروها را به شما معرفی می‌کنیم.

گریت وال هاوال H۶ یکی از خودروهای چینی با موتور میتسوبیشی است. این خودرو، یکی از پرفروش ترین خودروهای چینی است و این فروش بالا را مدیون موتور میتسوبیشی است که قلب تپنده این خودروی شاسی بلند شده است.

زوتی T۶۰۰ دیگر ماشین چینی با موتور میتسوبیشی است. فروش این خودرو در هر ماه در کشور چین بیش از ۱۰ هزار دستگاه است. قیمت آن عالی است و علاوه بر قدرت موتور عالی، ظاهر جذابی نیز دارد.

در خودروهای دانگ فنگ سری  Fengxing نیز از موتور میتسوبیشی استفاده شده است.

در این مقاله درباره اینکه ماشین میتسوبیشی ساخت کدام کشور است صحبت کردیم، به تاریخچه میتسوبیشی پرداختیم و همچنین خودروهای میتسوبیشی در ایران را معرفی کردیم که مورد توجه کاربران ایرانی قرار دارد.

source

توسط wisna.ir