دانلود بازی Turbo Sliders Unlimited برای PC

 

دانلود بازی Turbo Sliders Unlimited برای کامپیوتر

| بازی توربو اسلایدرز آنلیمیتد |

| نسخه TENOKE |

 

Turbo Sliders Unlimited بازی جدیدی در سبک کژوال، ایندی، مسابقه‌ای، شبیه‌سازی و ورزشی می باشد که در سال 2024 توسط Antti Mannisto ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم یک عنوان جدید رقابتی در سبک اتومبیل‌رانی از نمای بالا است. این بازی با دارا بودن گرافیک جذاب 3 بعدی، تقریبا همه پلیرهای علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها را به خود جذب کرده است. این بازی، با دارا بودن امکانات شخصی‌سازی و تغییرات دلخواه پلیر، چیزی فراتر از یک رقابت ساده را فراهم آورده و شما می‌توانید از لحظه لحظه رقابت و حضور در آن لذت ببرید.

شما می‌توانید این بازی را در حالات مختلفی به صورت تک یا چند نفره با دوستان (به صورت آفلاین) تجربه کنید. از انواع مدل‌های رقابتی در بازی می‌توان به چالش زمانی، کمپین رقابت با دیگر بازیکنان، رقابت سریع با هوش مصنوعی، چالش تکمیل ماموریت‌ها و … اشاره کرد. اگر که از دوست‌داران رقابت اتومبیل‌رانی در یک سیستم هستید و می‌خواهید با تعداد حداکثر 4 کنترلر در مانیتور خود به رقابت بپردازید، این بازی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Turbo Sliders Unlimited را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Turbo Sliders Unlimited 1 300x169 - دانلود بازی Turbo Sliders Unlimited برای PC Turbo Sliders Unlimited 2 300x169 - دانلود بازی Turbo Sliders Unlimited برای PC

 

Turbo Sliders Unlimited 3 300x169 - دانلود بازی Turbo Sliders Unlimited برای PC Turbo Sliders Unlimited 4 300x169 - دانلود بازی Turbo Sliders Unlimited برای PC

 

تریلر بازی Turbo Sliders Unlimited :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS *: Windows 7 (SP1+), Windows 10, Windows 11
Processor: 2.5 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, AMD Radeon R9 270X, or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Worse machines might be ok when not having lots of players and with low graphics settings

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir