جوان آنلاین: سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ حین گشت زنی در محدوده خیابان  ۱۵ خرداد، تهران  متوجه تردد مشکوک یک دستگاه خودرو وانت به داخل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه شده و به همین دلیل موضوع را تحت بررسی قراردادند که در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد طبقه چهارم این ساختمان به انبار پوشاک تبدیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مشخص شد که مالک این ساختمان با همکاری خودروهای شوتی مقادیر زیادی پوشاک را از جنوب کشور تهیه و به این مکان منتقل کرده است. 

افشاری با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز برای بازرسی از این محل گفت: ماموران در جریان بازدید از این انبار ۱۴ هزار و ۲۹۶ ثوب پوشاک زنانه و سه هزار و ۴۸۰ عدد شال و روسری خارجی قاچاق را که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود کشف و به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵  میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند، گفت:‌ در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان در حال انجام است. 

source

توسط wisna.ir