ماوس فوق‌العاده سبک ۴۷ گرمی از جنس فیبر کربن، دقت و کنترل حرفه‌ای را ارائه می‌دهد و با ROG Polling Rate Booster، نرخ پرسش واقعی 8000Hz را پشتیبانی می‌کند.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) امروز عرضه‌ی ماوس ROG Harpe Ace Extreme را اعلام کرد. این ماوس مخصوص بازی با وزن سبک 47 گرمی دارای بدنه‌ای از فیبر کربن است که مانوردهی بالا و دوام فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. شکل Harpe Ace Extreme با همکاری متخصصان ورزش‌های الکترونیکی برای اطمینان از ثبات و کنترل استثنایی در هنگام حرکت سریع و تعقیب توسعه داده شده است – به ویژه برای بازیکنانی که به سبک نگه داشتن ماوس با پنجه عادت دارند. با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند حسگر نوری ROG AimPoint Pro و سوئیچ‌های نوری ROG، دقت مطلق و قابلیت اطمینان این ماوس تضمین شده است. علاوه بر این، Harpe Ace Extreme با مجموعه‌ای از لوازم جانبی ممتاز از جمله پایه‌های ماوس از جنس Corning® Gorilla® Glass، یک کیس محافظ سخت و ROG Polling Rate Booster عرضه می‌شود.

ROG Polling Rate Booster، هنگامی که با فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova ترکیب می‌شود، ورودی داده سریع و دقیقی را با نرخ پرسش واقعی 8000Hz در حالت‌های بی‌سیم و سیمی ارائه می‌دهد. طراحی ساده‌ی این ماوس به کاربران اجازه می‌دهد گیرنده‌ها یا کابل‌های دستگاه‌های جانبی ROG سازگار را به صورت مستقیم متصل کنند.

ساختار فیبر کربنی

Harpe Ace Extreme از نسبت قدرت به وزن فوق‌العاده فیبر کربن استفاده می‌کند تا وزن آن را به تنها 47 گرم کاهش دهد و در عین حال شکل و حس آزمایش‌شده توسط حرفه‌ای‌ها را حفظ کند، بدون اینکه از ساختار سوراخ‌دار استفاده کند. فرآیند تولید فیبر کربن در شکل نمادین Harpe Ace نیازمند یک فرآیند تولید سخت ۸ مرحله‌ای است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی مطابق با استانداردهای دقیق ROG است. هر قطعه فیبر کربن به دقت انتخاب، برش و قرار داده می‌شود تا الگوهای بافت روی هر پوسته با زاویه‌های زیبا هماهنگ شوند، که هر Harpe Ace Extreme را به یک اثر منحصر به فرد تبدیل می‌کند. این سطح از دقت به دکمه‌های ماوس نیز اعمال می‌شود، که از قطعات جداگانه‌ای از فیبر کربن برش داده شده‌اند – روشی که باعث می‌شود Harpe Ace Extreme همان حس کلیک لمسی مدل اصلی را حفظ کند.

ROG Harpe Ace Extreme

شکل‌دهی برای ثبات و کنترل

شکل Harpe Ace Extreme با همکاری متخصصان ورزش‌های الکترونیکی توسعه داده شده است تا ثبات و کنترل فوق‌العاده‌ای را در هنگام حرکت سریع یا تعقیب فراهم کند. سیلوئت کلاسیک مدل استاندارد Harpe Ace به طور جزئی اصلاح شده تا یک ستون کمی بلندتر در پشت ماوس ایجاد کند که به قسمت جلویی کف دست بازیکنان پشتیبانی بیشتری بدهد.

ROG Harpe Ace Extreme

ROG Harpe Ace Extreme

عملکرد بی‌سیم استثنایی

Harpe Ace Extreme با فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند حسگر نوری ROG AimPoint Pro، سوئیچ‌های نوری ROG، و فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova تجهیز شده است. حسگر نوری AimPoint Pro با فناوری track-on-glass و دقت 42,000 dpi تضمین می‌کند که روی تقریباً هر سطحی به دقت عمل کند. در همین حال، سوئیچ‌های نوری دارای عملکرد لحظه‌ای و 100 میلیون کلیک عمر هستند. علاوه بر این، فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova تضمین می‌کند که نرخ پرسش در اوج عملکرد باقی بماند و با اتصالات قوی تداخلات سیگنالی را رفع کند و فرکانس‌های موجود را اسکن کند. این فناوری حتی در محیط‌های پر نویز با تداخل سیگنال RF از دستگاه‌های بی‌سیم اطراف به خوبی عمل می‌کند و با ROG Polling Rate Booster سازگار است.

ROG Harpe Ace Extreme

لوازم جانبی ممتاز

Harpe Ace Extreme با مجموعه‌ای از لوازم جانبی ممتاز ارائه می‌شود، از جمله پایه‌های ماوس از جنس Corning Gorilla Glass، یک کیف حمل و ROG Polling Rate Booster. پایه‌های شیشه‌ای ماوس برای کاربران ماوس‌پدهای پارچه‌ای ایده‌آل هستند، حرکت ماوس را صاف‌تر و راحت‌تر کرده و در عین حال کنترل بهتری با تنظیم نیروی بهتر و قدرت توقف بیشتر ارائه می‌دهند.

ROG Polling Rate Booster

وقتی با دستگاهی با فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova ترکیب می‌شود، ROG Polling Rate Booster ورودی داده سریع و دقیقی را با نرخ پرسش بی‌سیم واقعی 8000Hz ارائه می‌دهد تا تاخیر ممکن را به حداقل برساند. مزایای نرخ پرسش بالاتر در هنگام بازی روی مانیتورهای با نرخ تازه‌سازی بالا به طور بیشتری احساس می‌شود. کاهش تاخیر بین ورودی داده ماوس و هر فریم نمایش داده شده به طور مؤثری ناهماهنگی‌های بین زمان‌های ثبت داده را به حداقل می‌رساند. این منجر به حرکت و تعقیب صاف‌تر و دقیق‌تر برای کنترل بهتر در بازی می‌شود.

طراحی ساده و بدون نیاز به نصب اضافی این تقویت‌کننده به کاربران انعطاف‌پذیری می‌دهد تا دستگاه را به هر پیکربندی PC متصل کنند، چه سیمی، چه بی‌سیم، یا با افزونه بی‌سیم. این دستگاه به راحتی گیرنده یا کابل هر دستگاه جانبی ROG سازگار را پشتیبانی می‌کند.

Polling Rate Booster طیف گسترده‌ای از ماوس‌ها و کیبوردهای ROG را پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود در آینده مدل‌های بیشتری نیز با آن سازگار شوند. مدل‌های فعلی شامل Harpe Ace Mini، Keris II Ace، Harpe Ace Aim Lab Edition، و ماوس‌های مخصوص بازی Keris Wireless AimPoint هستند. همچنین کیبوردهای مخصوص بازی ROG Azoth Extreme، Falchion RX Low-Profile و Strix Scope II 96 RX Wireless نیز پشتیبانی می‌شوند.

source

توسط wisna.ir