به تازگی تصاویری از سریال Star Wars: Skeleton Crew منتشر شده که نقش جلیل وایت در این اثر را مشخص می‌کند.

سریال Star Wars: Skeleton Crew جدیدترین پروژه ساخته شده از دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود، سریالی که با حضور بازیگران برجسته و جدیدی در نقش‌های جدید است و حالا نیز تصاویری برای آن منتشر است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

این تصاویر تازه منتشر شده، نقشی که جلیل وایت در این سریال ایفا می‌کند را مشخص می‌کنند. این در حالی است که ستاره سیتکام Family Matters چندی پیش خبر پیوستنش به این سریال برای ایفای نقش یک دزد را اعلام کرده بود ولی مشخص نکرده بود که نقش چه نوع دزدی را ایفا می‌کند.

تصاویر تازه منتشر شده از این سریال تازه از دنیای جنگ ستارگان، تصویری از جود لا در نقش جود نا ناوود را نشان می‌دهد و این در حالی است که تصویر دیگر نیز جلیل وایت را در نقش گونتر در کنار دیگر دزدان فضایی نشان می‌دهد. در کنار او نیز مارتی ماتولیس در نقش وین، استفان اویونگ در نقش بروتوس،‌ مایک استس در نقش پکس و دیل سولس در نقش چائلت هنرنمایی می‌کنند.

اتفاقات این سریال همزمان با رویدادهای فصل اول سریال The Mandalorian است و داستان گروهی از بچه‌ها را دنبال می‌کند که پس از اینکه در فضایی بسیار خطرناک گم می‌شوند، سعی دارند تا راهشان را به سمت خانه‌شان پیدا کنند. جان واتس این سریال را خلق کرده و کریستوفر فورد نیز فیلم‌نامه آن را نوشته است.

پخش سریال Star Wars: Skeleton Crew قرار است از تاریخ ۳ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع شود.

منبع: comingsoon

Cambyses The Third

source

توسط wisna.ir