نقدها و نمرات بازی ماجراجویی سکوبازی The Plucky Squire منتشر شدند. برای مطالعۀ گلچینی از آن‌ها، با ما همراه باشید.

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

ZTGD 10/10

The Plucky Squire از حیث هنری و گیم‌پلی یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. من در طول بررسی حتی به گویندگی خیره‌کنندۀ فیلیپ برترتون اشاره نکردم؛ صدای او بی‌نظیر است. اگرچه امیدوار بودم هر یک از کاراکترها صداگذاری شده باشند، اما با وجود موسیقی عالی و صدای روایت جذاب برترتون، این کمبودها حس نشد. ماجراجویی جذاب، نوآورانه و لذت‌بخش در بازی The Plucky Squire این استحقاق را دارد تا در کالکشن هر گیمری قرار بگیرد. برخی جذب مکانیک‌های منحصر به فرد آن خواهند شد و عده‌ای از دنیا و داستان جالب آن لذت خواهند برد.

God is a Geek 9/10

The Plucky Squire یک بازی سرشار از جذابیت و حس مثبت است و پازل‌های بر پایۀ کتاب آن، از ابتدا تا انتها شما را درگیر نگه خواهند داشت.

COGconnected 8.5/10

The Plucky Squire یک تجربۀ بی‌نظیر است که آن را به بیشترِ گیمرها پیشنهاد می‌دهم. اگرچه کمی ریتم بازی کند است و بخش‌های داستانی گیم‌پلی را بیش از حد منقطع می‌کنند، اما این عنوان همچنان ارزش تجربه را دارد.

Eurogamer 8/10

با یک پازل پلتفرمر مبتکرانه طرف هستیم که پلیرها را مدام میان دنیای کتابی کودکانه و دنیای واقعی جابه‌جا می‌کند.

Stevivor 7.5/10

هر دو بازی Astro Bot و The Plucky Squire در مورد سرگرمی و خلاقیت هستند، بازی دوم به شکل منحصر به فرد خود این کار را انجام می‌دهد.

IGN 7/10

The Plucky Squire یک ماجراجویی زیبا بر اساس کتاب داستان است که پازل‌های خلاقانۀ زیادی در خود دارد، اما بعد از این که تمام ایده‌هایش را استفاده کرد، خیلی زود خسته‌کننده می‌شود و همچنان ادامه می‌یابد.

نقدها و نمرات The Plucky Squire منتشر شدند - گیمفا
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات The Plucky Squire منتشر شدند - گیمفا
میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

source

توسط wisna.ir