تویوتا هایلندر ۲۵ ساله شده است. به مناسبت این سالگرد، تویوتا مدل ویژه‌ای به نام «هایلندر 25th Edition» را معرفی کرده که یک بسته‌ی ظاهری است و کمک می‌کند این خودروی شاسی‌بلند محبوب از سایر مدل‌های خانواده‌اش متمایز شود. اما ممکن است برای مشاهده تغییرات، نیاز به دقت بیشتری داشته باشید.

مدل ویژه 25th Edition همان شکل آشنای هایلندر را دارد، اما تزئینات نقره‌ای در دو طرف خودرو به آن اضافه شده و بخش‌های پایینی سپرهای جلو و عقب نیز با تزئینات نقره‌ای مزین شده‌اند. این خودرو روی چرخ‌های ۲۰ اینچی ویژه‌ای قرار گرفته و در دو رنگ خاکستری یا سفید عرضه می‌شود. اگر این جزئیات را متوجه نشدید، به دنبال یک نشان مخصوص 25th Edition در درب عقب خودرو باشید.

در داخل خودرو نیز برندینگ ویژه 25th Edition در آستانه درها و پشت‌سری‌های صندلی‌ها که با چرم پوشانده شده‌اند، دیده می‌شود. همچنین چراغ‌های درب (Puddle Lamps) دارای لوگوی 25th Edition هستند و کف‌پوش‌های ویژه‌ای نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. همه مدل‌های 25th Edition بر اساس مدل «Limited Hybrid» ساخته شده‌اند که شامل ویژگی‌های فراوانی مانند سیستم صوتی JBL، کنترل دمای سه منطقه‌ای و یک صفحه نمایش 12.3 اینچی در مرکز داشبورد می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این مدل به صورت محدود تولید خواهد شد و تویوتا تولید آن را به ۲۵۰۰ دستگاه برای بازار ایالات متحده محدود کرده است.

سایر مدل‌های خانواده هایلندر نیز به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده‌اند. همه مدل‌های هیبریدی اکنون به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ متحرک هستند. اگر مدل 25th Edition را از دست بدهید ولی همچنان رنگ خاکستری «Heavy Metal» را می‌خواهید، این رنگ به‌صورت اختیاری برای مدل‌های XLE، Limited و Platinum موجود است. مدل‌های هیبریدی هایلندر نیز یک نشان جدید دریافت کرده‌اند و مدل اسپرت XSE اکنون دارای صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی در دسته ابزارها با صفحه مخصوص حالت اسپرت (Sport Mode) است.

در حال حاضر تویوتا فقط قیمت پایه مدل استاندارد Highlander LE FWD را اعلام کرده که از 39,520 دلار شروع می‌شود و این قیمت پیش از اضافه شدن هزینه‌های مقصد است. این قیمت تنها ۲۵۰ دلار بیشتر از مدل فعلی است، اما انتظار می‌رود مدل‌های هیبریدی ارزان‌تر نباشند، چرا که همه آنها اکنون چهار چرخ متحرک هستند. ما انتظار داریم که قیمت پایه مدل هیبریدی 2025 Highlander حدود 45,000 دلار باشد.

source

توسط wisna.ir