دانلود افزونه Requestly - Intercept, Modify & Mock HTTP Requests Requestly 24.9.18 برای گوگل کروم

 

دانلود Requestly

| نرم افزار ای پی آی کلاینت |

 

Yaak 2024.9.1 نام یک افزونه‌ی جدید، کاربردی و مفید برای مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) است که که برای مدیریت ریکوئست‌ها و تغییر مسیر آنها در مرورگر گوگل کروم استفاده می‌شود. اصولا دولوپرها برای کار با API، تست و دستکاری آن‌ها از نرم افزارهای مختلفی همچون Postman استفاده می‌کنند. در این مطلب، یک افزونه‌ی جدید و ساده را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید به راحتی با ریکوئست‌ها در کروم کار کنید.

این افزونه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید متد ریکوئست‌ها، هدر آن‌ها و یو آر ال آن را تغییر دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید با آن ریکوئست‌ها را به آدرس‌های خاص بفرستید و یا اینکه با تغییر د‌ر آن ها، وب‌سایت‌ خود را تست و عیب‌یابی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Requestly را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Requestly :

– دارا بودن امکانات Redirect URLs, Modify HTTP Headers, Mock APIs, Inject custom JS, Modify GraphQL Requests

– ساده و متن‌باز بودن و متناسب با نیاز صدها هزار دولوپر و طراح وب در سراسر دنیا

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Requestly1 300x234 - دانلود افزونه Requestly - Intercept, Modify & Mock HTTP Requests Requestly 24.9.18 برای گوگل کروم Requestly2 300x273 - دانلود افزونه Requestly - Intercept, Modify & Mock HTTP Requests Requestly 24.9.18 برای گوگل کروم

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir