دانلود TimVer 0.9.4 x86/x64 - نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم

 

دانلود TimVer

| نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم |

 

TimVer 0.9.4 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن شما می‌توانید اطلاعات مرتبط با سیستم را به سادگی نمایش دهید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در ویندوز، اطلاعات جامع سیستم را جمع‌آوری کنید. این ابزار با استفاده از دستور Winver در ویندوز، اطلاعات کامل سیستم را در دسترس شما قرار می‌دهد.

دستور ذکر شده در ویندوز، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید جزئیات سیستم خود را به طور دقیق نمایش دهید. با این ابزار شما می‌توانید بدون نیاز به دستورات سخت و پیچیده، اطلاعات سیستم خود را به طور دقیق نمایش دهید. این نرم افزار اطلاعات نمایشی را از بخش WMI و همینطور Windows Registry نمایش می‌دهد و کاربر می‌تواند این اطلاعات را در یک نمای ساده و کاربرپسند مشاهده نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TimVer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TimVer :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و سریع

– امکان نمایش مشخصات دقیق سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TimVer1 300x208 - دانلود TimVer 0.9.4 x86/x64 - نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم TimVer2 300x208 - دانلود TimVer 0.9.4 x86/x64 - نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir