کارشناسان دیجیتال فاندری (Digital Foundry) معتقد هستند که عرضه کنسول PS5 Pro برای پلی استیشن ۶ بسیار مفید خواهد بود.

سونی چندی پیش به صورت رسمی از PS5 Pro رونمایی کرد. گفته می‌شود این کنسول ۴۵ درصد سریع‌تر از مدل پایه است و در ماه نوامبر با قیمت ۷۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و به گران‌ترین کنسول پلی استیشن تبدیل خواهد شد.

پس از معرفی این کنسول، بسیاری از طرفداران نارضایتی خود را قیمت بالای آن ابراز کردند. اطلاعات اطلاعات اخیر فاش شده حاکی از آن است که PS5 Pro نمی‌تواند از بازی‌ها را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. با این حال، کارشناسان فناوری اعتقاد دارند که عرضه PS5 Pro برای قابلیت بکوارد پلی استیشن ۶ بسیار مفید است.

دیجیتال فاندری اخیراً ویدیویی را در پادکست خود به اشتراک گذاشته است که کارشناسان آن در مورد عرضه PS5 Pro صحبت می‌کنند. این کارشناسان پیرامون تاثیر عرضه این کنسول در درازمدت بحث کرده‌اند و آن‌ها اعتقاد دارند که پلی استیشن ۶ از عرضه PS5 Pro سود زیادی خواهد برد.

کارشناسان دیجیتال فاندری همچنین اعلام کرده‌اند که بازی‌هایی که با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا می‌شوند، همچنان بهتر از مدل پایه به نظر می‌رسند و این بازی‌ها احتمالاً در نسل بعدی تا نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. بازی‌هایی مانند Horizon Zero Dawn و Days Gone که برای اجرای روان‌تر روی پلی‌استیشن ۴ پرو مشکل داشتند، تجربیات بسیار بهتری را در مدل پایه PS5 ارائه کردند. بنابراین می‌توان کاری مشابه با پلی‌ استیشن ۶ انجام داد.

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد پلی استیشن ۶ وجود ندارد، اما طبق شایعات و گزارش‌های منتشر شده گفته می‌شود که این کنسول عرضه در سال ۲۰۲۸ را هدف قرار داده است.

source

توسط wisna.ir