با وجود این که Star Wars Outlaws یک بازی بزرگ است، اما تقریبا همه می‌دانستیم که قرار نبود فروش خوبی داشته باشد.

Ubisoft اخیراً اعلام کرد که فروش عنوان Star Wars Outlaws کمتر از حد انتظار بوده و باعث آشفتگی این غول بازیسازی شده است. با این حال، به نظر می‌رسد مدیرعامل به جای اینکه مسئولیت خسارات وارده را بپذیرد، گیمرها را مقصر دانسته است.

آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل Ubisoft، در تماس اخیر خود با سرمایه‌گذاران گفته که ارائه یک بازی باکیفیت دیگر برای گیمرها کافی نیست. او فکر می‌کند که گیمرها انتظارات خارق‌العاده‌ای دارند، که اکنون برآورده کردن آن‌ها سخت است:

در بازار چالش‌برانگیز امروز و با توجه به اینکه گیمرها انتظار تجربه‌های خارق‌العاده‌ دارند، ارائه کیفیت خوب دیگر کافی نیست.

به نظر می‌رسد که او گیمرها را مقصر شکست Star Wars Outlaw می‌داند. بسیاری حتی قبل از عرضه بازی، آن را مورد انتقاد قرار دادند.

assassins creed shadows

همچنین، Ubisoft عرضه بازی Assassin’s Creed Shadows را به تاخیر انداخت تا بتواند انتظارات خارق‌العاده گیمرها را برآورده کند. مدیرعامل Ubisoft گفت که آنها باید در تمام جنبه‌های کاری خود برای تعالی تلاش کنند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که بهبودهایی در بازی Assassin’s Creed Shadows انجام خواهد شد. فعلا معضل اصلی بازی همچنان Yasuke است ​​و ۳ ماه تاخیر اصلا زمان کافی‌ای برای جایگزینی کامل قهرمان داستان نیست، مگر اینکه معجزه‌ای اتفاق بیفتد.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که آقای گیلیموت گیمرها را به خاطر فروش کم بازی اخیر Ubisoft سرزنش می‌کند، اما نکته‌ای در صحبت وی وجود دارد، که امروزه بسیاری از گیمرها انتظارات غیرواقعی دارند که برآورده کردن آن تقریبا غیرممکن است.

source

توسط wisna.ir