دانلود ScreenVivid 1.0.46 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود ScreenVivid

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

ScreenVivid 1.0.46 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی برای ضبط فیلم از صفحه نمایش است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از هر قسمتی از صفحه‌ی خود فیلمبرداری کرده و آن را برای استفاده‌های مختلف ذخیره کنید. از فیلمبرداری برای ساخت یک ویدیوی آموزشی گرفته تا ساخت محتوای ارائه و یا ضبط فیلم از گیم‌پلی بازی‌ها همه و همه از جمله‌ی نیازهایی هستند که این روزها ممکن است هریک از ما به آن نیاز پیدا کنیم. فرض کنید که به دنبال ساخت یک فیلم آموزشی و یا جلسه آموزش مجازی هستید، در چنین سناریوهایی می‌توانید از ابزارهای ضبط فیلم از صفحه استفاده کنید. در این مطلب، برای شما عزیزان یک اسکرین ریکوردر قوی و کاربردی آماده کرده‌ایم که امکانات بسیاری را در دسترس قرار می‌دهد.

این نرم افزار برای حل مشکلات رایجی طراحی شده که افراد فعال در حوزه آموزش مجازی، گیمرها، توسعه‌دهندگان و متخصصانی که نیاز به ضبط فیلم از صفحه دارند طراحی شده و امکانات بسیاری را در این زمیه در دسترس قرار می‌دهد. این برنامه با سادگی بسیار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از صفحه نمایش به صورت فول اسکرین و یا قسمتی از صفحه فیلمبرداری کنید. این ابزار برای فیلمبرداری جهت آموزش‌های نرم افزاری، ارائه‌های آنلاین، ضبط گیم‌پلی بازی‌ها و … کاربردی است که می‌توانید از آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ScreenVivid را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ScreenVivid :

– امکان ضبط حرفه‌ای فیلم از صفحه

– قابلیت فیلمبرداری تمام صفحه و یا قسمتی از صفحه نمایش

– رایگان و متن‌باز بودن

– دارا بودن ابزارهای بهینه‌ساز

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ScreenVivid1 300x231 - دانلود ScreenVivid 1.0.46 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش ScreenVivid2 300x175 - دانلود ScreenVivid 1.0.46 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir