طبق گزارش وب‌سایت DownDetector.com که متخصص در نظارت بر عملکرد نادرست وب‌سایت‌ها و سیستم عامل‌های دیجیتالی است، پلتفرم اسپاتیفای، پس از یک وقفه 3 ساعته در روز یکشنبه به حالت عادی برگشت.

ظیف گسترده‌ای از کاربران در سراسر جهان این قطعی را گزارش کردند. 

به گزارش ایتنا، وب سایت Down Detector اعلام کرد که حدود ششصد کاربر تا ساعت 15:00 به وقت محلی در ایالات متحده با مشکل مواجه بودند.

وب‌سایت Down Detector نقص‌ها را از طریق منابع مختلفی از جمله گزارش‌های کاربران، ردیابی می‌کند و گزارش‌ها و آماری را در مورد تعداد کاربران آسیب‌دیده، زمان‌های پیک در هنگام خرابی‌ها، و مناطقی که بیشتر در معرض این نقص‌ها قرار دارند، منتشر می‌کند.

اسپاتیفای با اشاره به رفع نقص فنی که برای این پلتفرم رخ داد، از طریق پستی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس گفت: “در حال حاضر همه چیز بهتر به نظر می‌رسد!”.

 

نظرات کاربران در یک صفحه اسپاتیفای نشان داد که کاربران قادر به پخش هیچ کلیپ دیگری به غیر از آهنگ‌هایی که اخیراً پخش شده‌اند، نیستند، لیست‌های پخش آنها دانلود نمی‌شود و موسیقی به‌طور تصادفی برای برخی از کاربران متوقف می‌شود.

تعداد مشترکین پولی اسپاتیفای در سه ماهه دوم سال جاری به 246 میلیون نفر افزایش یافت.

پلتفرم اسپاتیفای به عنوان یک شرکت تجاری سوئدی که خدمات پخش موسیقی و پادکست را ارائه می‌دهد، در سال 2006 در سوئد تأسیس شد و بعداً به لوکزامبورگ منتقل شد.

این شرکت یک سرویس موسیقی دیجیتال ارائه می‌دهد که به مشترکین خود امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را می‌دهد و لیست‌های آن شامل مشهورترین خوانندگان در سراسر جهان می‌شود، 

پلتفرم اسپاتیفای محتوای محافظت شده را از شرکت‌های ضبط، برچسب‌ها و شرکت‌های رسانه‌ای ارائه می‌دهد و خدمات خود را به صورت رایگان و با پشتیبانی تبلیغات ارائه می‌دهد.

source

توسط wisna.ir