دانلود بازی Axon TD Uprising Tower Defense برای PC

 

دانلود بازی Axon TD Uprising Tower Defense برای کامپیوتر

| بازی آکسون تی‌دی آپرایسینگ |

| نسخه RUNE |

 

Axon TD Uprising Tower Defense بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی و استراتژیک می باشد که در سال 2024 توسط Element Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده عنوانی جدید و جذاب را آماده کرده‌ایم که شما در آن می‌توانید یک تجربه جذاب و شیرین را داشته باشید. در بازی طیف گسترده‌ای از برج‌ها و امکانات در دسترس شماست که بتوانید با استقرار آن در نقاط مختلف، در برابر امواج مختلف دشمن ایستادگی کنید.

در این بازی شما به عنوان طراح یک سیستم دفاعی در سرزمینی بزرگ ایفای نقش می‌کنید که باید ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. در داستان بازی آمده که به محض رسیدن به سیاره‌ای ناشناس، سفینه شما سقوط کرده و گروهی از ربات‌ها با نام “آکسون” به شما حمله می‌کنند. تنها راه نجات در این سیاره، مبارزه است. برج‌ها را در برابر انبوه دشمنان خود بسازید و با ارتقای آن‌ها، سعی کنید تا غول‌ها را پشت سر گذاشته و مراحل بازی را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Axon TD Uprising Tower Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Axon TD Uprising Tower Defense1 300x169 - دانلود بازی Axon TD Uprising Tower Defense برای PC Axon TD Uprising Tower Defense2 300x169 - دانلود بازی Axon TD Uprising Tower Defense برای PC

 

Axon TD Uprising Tower Defense3 300x169 - دانلود بازی Axon TD Uprising Tower Defense برای PC Axon TD Uprising Tower Defense4 300x169 - دانلود بازی Axon TD Uprising Tower Defense برای PC

 

تریلر بازی Axon TD Uprising Tower Defense :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS *: Windows 8
Processor: Dual Core 2.6+ GHz Intel or AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1024 MB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir