بر کسی پوشیده نیست که Star Wars Outlaws نتوانست از نظر فروش، مطابق با انتظاری که از یک بازی AAA جهان‌باز از فرنچایز Star Wars می‌رفت، عمل کند. علاوه بر تایید فروش اولیه ضعیف این عنوان توسط یوبیسافت، جزئیات بیشتری از عملکرد تجاری آن منتشر شده است.

طبق داده‌های ارائه شده توسط GSD (از طریق GamesIndustry)، اگرچه Star Wars Outlaws در ماه آگوست رتبه دوم فروش فیزیکی نرم‌افزارها در اروپا را کسب کرده (در حالی که GTA V در رتبه اول قرار داشت)، اما آمار فروش آن ناامیدکننده است.

فروش اولیه Star Wars Outlaws در اروپا کمتر از نصف Star Wars Jedi: Survivor است - گیمفا

بازی جدید استودیوی Massive Entertainment فروش فیزیکی بالاتری در هفته اول نسبت به Star Wars Squadrons در سال ۲۰۲۰ داشته، اما این ارقام کمتر از نصف فروش Star Wars Jedi: Survivor در زمان انتشارش است. گزارش‌های قبلی نشان داده بودند که Star Wars Outlaws تا پایان ماه آگوست حدود ۸۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

تیم توسعه پس از انتشار، یک پچ منتشر کرد که قابلیت کراس‌سیو را به بازی افزود و دشواری برخی از مراحل مخفی‌کاری را تغییر داد. به‌روزرسانی بعدی این بازی در ۳ اکتبر (۱۲ مهر) منتشر خواهد شد و پچ بعدی در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

اولین بسته‌الحاقی پولی این بازی با نام Star Wars Outlaws – Wild Card در ۲۱ نوامبر (۱ آذر) عرضه خواهد شد. در همان روز، بازی روی فروشگاه استیم نیز منتشر می‌شود. Star Wars Outlaws هم‌اکنون در دسترس پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

source

توسط wisna.ir