تام هندرسون، منبع داخلی مشهور، در مطلب جدید منتشر شده از طریق وبسایت Insider Gaming، پیرامون تاخیر بازی Assassin’s Creed Shadows جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشت و توضیح داد که یوبیسافت با زمان بیشتری که از مخاطبین قرض گرفته، به دنبال چه تغییرات و بهبودهایی است. این اطلاعات از سوی برخی کارمندان یوبیسافت فاش شده‌ است.

پیش از هر چیز، باید بدانید قرار نیست یاسوکه از بازی حذف شود، اما منابع متذکر شده‌اند که سازندگان به دنبال برطرف کردن بسیاری از نگرانی‌های فرهنگی و تاریخی هستند. این نگرانی‌ها از زمان پلی‌تست خارجی (پیش از رونمایی رسمی) آغاز شده بودند و با تریلرها و بازخورد مخاطبین ادامه یافتند. به عبارتی، یوبیسافت می‌خواهد در این مدت چند ماهه، معماری‌های اشتباه را با نمونۀ صحیح جایگزین کند و برخی تصمیمات حول به تصویر کشیدن یاسوکه را نیز تغییر دهد. سازندگان می‌خواهند بازی از نظر تاریخی دقیق‌تر و در عین حال ورودی مطلوبی برای دنیای Assassin’s Creed باشد.

این‌ها مشکلاتی هستند که اصولاً پیش از رونمایی یک بازی ویدیویی AAA بزرگ برطرف می‌شوند، اما چرا یوبیسافت در مورد AC Shadows با این معضلات مواجه شده است؟ منابع می‌گویند که تاریخ‌دانان و افراد متخصص خیلی دیرتر از موعد به پروژه ملحق شدند و از طرفی، میان تیم‌های مختلف یوبیسافت ارتباط معناداری وجود نداشته است. یک دلیل دیگر، عجله در رسیدن به زمان مقرر برای اتمام پروژه ذکر شده.

از سوی دیگر، بازی هم‌اکنون در وضعیتی قرار ندارد که برای عرضه آماده باشد و این موضوع در تریلرها نیز مشخص است. منابع می‌گویند که برخی تغییرات کوچک روی گیم‌پلی و مکانیک‌های آن نیز اعمال شده که برای ارائۀ آن‌ها در بهترین حالت، به زمان بیشتری نیاز است. به طور کلی، در بررسی‌های داخلی و پلی‌تست‌ها به طور واضح مشکلاتی وجود دارد که اصولاً آن‌ها را در مراحل نهایی ساخت یک بازی به وفور می‌بینیم و یوبیسافت می‌خواهد همگی در زمان عرضه برطرف شده باشند.

تام هندرسون در ادامه متذکر شد که با ۷ توسعه‌دهنده در یوبیسافت مصاحبه کرده و همگی خواستار تاخیر بازی بودند.

Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۵ بهمن ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

source

توسط wisna.ir