دانلود Git History 0.6.20 - افزونه گیت هیستوری برای ویژوال استودیو کد

 

دانلود Git History

| افزونه گیت هیستوری برای ویژوال استودیو کد |

 

Git History 0.6.20 نام یک افزونه‌ی جدید، مفید و کاربردی برای ویژوال استودیو کد (Visual Studio Code) است که با استفاده از آن شما می‌توانید یک نمای بصری از لاگ گیت را داشته باشید. اگر که برای دسترسی به تاریخچه گیت و عملیاتی که توسط خودتان یا دیگر همکاران بر روی برنچ‌ها انجام شده از ابزارهای جانبی استفاده می‌کرده و یا اینکه به طور مستقیم از ترمینال گیت اقدام می‌کردید، در این مطلب برای شما یک افزونه جدید و کاربردی را معرفی می‌کنیم که با نصب آن بر روی ویژوال استودیو کد می‌توانید از این امکان نهایت استفاده را داشته باشید.

گیت هیستوری، یک افزونه‌ی جدید و کاربردی است که به کمک آن شما می‌توانید لاگ گیت را در محیط توسعه‌ی جذاب و دوست‌داشتنی ویژوال استودیو کد در دسترس داشته باشید. این افزونه که با کلیه نسخه‌های VSCode سازگاری دارد، به شما امکانی خواهد داد که بتوانید هیستوری گیت را در محیط ویژوال استودیو کد داشته باشید و به راحتی اطلاعات مدنظر خود را از آن استخراج کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن افزونه Git History را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های افزونه Git History :

– امکان مشاهده و سرچ در لاگ گیت

– امکان مشاهده کپی قبلی فایل‌ها

– قابلیت جستجو در هیستوری

– امکان مقایسه نسخه‌ها با هم

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Git History1 300x183 - دانلود Git History 0.6.20 - افزونه گیت هیستوری برای ویژوال استودیو کد Git History2 300x183 - دانلود Git History 0.6.20 - افزونه گیت هیستوری برای ویژوال استودیو کد

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir