دانلود USBDDFix 1.2 - نرم افزار فراهم‌سازی دسترسی مجدد به حافظه فلش

 

دانلود USBDDFix

| نرم افزار فراهم‌سازی دسترسی مجدد به حافظه فلش |

 

USBDDFix 1.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که شما با استفاده از آن می‌توانید فلش درایو فرمت شده و یا آسیب دیده خود را بازیابی کنید. همانطور که می‌دانید، ابزار Rufus این روزها کاربرد وسیعی در زمینه‌ی ساخت دیسک‌های بوتیبل (USB) در بین کاربران دارد. با وجود این، در مواقع پیش آمده که پس از پایان کار دیگر حافظه فلش برای کاربر در دسترس نبوده است. برای حل این مشکل، برای شما عزیزان ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که به کمک آن امکان دسترسی مجدد به حافظه فلش در سناریوهای مشابه فراهم خواهد شد.

این نرم افزار به طور خاص برای حل موارد مشابه به این توسعه یافته و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید حافظه‌های فرمت شده و یا آسیب دیده را به طرق مختلف بازیابی کنید. این برنامه دارای یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید طی چند کلیک ساده، فلش درایو خود را برای استفاده و شناسایی در سیستم بازیابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار USBDDFix را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار USBDDFix :

– دارا بودن اینترفیس ساده و زیبا

– امکان تعمیر هر نوع فلش درایو

– دارا بودن پرفرمنس بالا

– امکان تنظیم رابط گرافیکی تیره و روشن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

USBDDFix1 300x233 - دانلود USBDDFix 1.2 - نرم افزار فراهم‌سازی دسترسی مجدد به حافظه فلش USBDDFix2 300x233 - دانلود USBDDFix 1.2 - نرم افزار فراهم‌سازی دسترسی مجدد به حافظه فلش

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir