دانلود Pomodorolm 0.2.1 - نرم افزار مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارها

 

دانلود Pomodorolm

| نرم افزار مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارها |

 

Pomodorolm 0.2.1 نام یک اپ ساده و کاربردی است که با هدف بالا بردن بهره‌وری کارها طراحی شده و امکانات جالب توجهی را در خود جای داده است. حفظ تمرکز در حین انجام کارها و مدیریت زمان، از جمله چالش‌های دشوار امروزی است. واقعیت این است که با توجه به دسترسی‌پذیری ساده و آسان شبکه‌های مجازی در گوشی‌های موبایل، این احتمال وجود دارد که در حین انجام وظایف روزانه، بارها و بارها تمرکز خود را برای سر زدن به این فضا از دست بدهید. ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک ابزار جدید و کاربردی است که از تکنیک مدیریت زمان پومودورو برای بالا بردن تمرکز شما در حین کار استفاده می‌کند.

تکنیک پومودورو یک روش مدیریت زمان است که توسط فرانچسکو چیریلو در دهه 1980 میلادی ابداع شده است. این تکنیک به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را افزایش دهید، کارهای خود را به طور موثرتری انجام دهید و از استرس و خستگی جلوگیری کنید. این تکنیک، به عنوان یکی از روش‌های اثبات شده در دنیا برای مدیریت زمان کار و استراحت و تنظیم بازه زمانی دقیق بین آن‌هاست که ابزارهای مختلفی برای مدیریت آن در دسترس قرار دارد. در این مطلب، یکی از ابزارهای جدید، رایگان و متن‌باز را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید زمان روزانه خود را برای انجام کار و استراحت بین آن مدیریت کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pomodorolm را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pomodorolm :

– امکان کاستومایز اعداد، زمان تمرکز و استراحت در هر راند

– قابلیت استارت خودکار هر دور از مدیریت زمان

– دارا بودن امکان نمایش نوتیفیکیشن دسکتاپ

– دارا بودن ده‌ها پوسته زیبا و جذاب

– دارا بودن صدای هشدار

– امکان تنظیم سایز پنجره برنامه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pomodorolm1 224x300 - دانلود Pomodorolm 0.2.1 - نرم افزار مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارها Pomodorolm2 224x300 - دانلود Pomodorolm 0.2.1 - نرم افزار مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارها

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir