دانلود RepairKit 1.0.2 - جعبه ابزار تعمیر و نگهداری ویندوز

 

دانلود RepairKit

| جعبه ابزار تعمیر و نگهداری ویندوز |

 

RepairKit 1.2.2 ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به یک بسته‌ی کامل و حرفه‌ای برای تعمیر و نگهداری سیستم دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید با یک موتور ترمیم پیشرفته، به شکل سریع به امکانات مختلفی برای تعمیر ویندوز دسترسی داشته باشید. این بسته مجموعه‌ای از امکانات پرکاربرد در زمینه‌ی تعمیر و نگهداری ویندوز را در خود دارد که می‌توانید با یک کلیک، به آن‌ها دسترسی داشته و سیستم خود را همواره در پرفرمنس بالا و موثر نگه دارید.

این برنامه دارای یک قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و ساده است. این برنامه پس از نصب، یک محیط گرافیکی گویا با گزینه‌های مختلف را در دسترس شما می‌گذارد که می‌توانید با کلیک بر روی آن‌ها، سیستم خود را تعمیر و بهینه‌سازی کنید. هدف از توسعه این ابزار، فراهم‌سازی یک محیط مرکزی برای دسترسی به امکانات متعددی است که برای نگهداری سیستمبه آن احتیاج دارید. در واقع با این ابزار دیگر نیازی به جابه‌جا شدن بین پنجره‌های مختلف برای تعمیر و نگهداری سیستم نیست و می‌توانید از همین مکان به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RepairKit را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RepairKit :

– امکان حذف بلوت ویرهای از پیش نصب شده

– امکان بهینه‌سازی رجیستری و سرویس‌ها در سیستم

– امکان اسکن و حذف بدافزارها در سیستم از طریق ویندوز دیفندر

– دسترسی به ابزارهای پرکاربرد مختلف در زمینه مانیتور و نظارت سخت افزار، نمایش پردازش‌ها در سیستم، آنالیز محتوای دیسک سخت و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RepairKit2 300x207 - دانلود RepairKit 1.2.2 - جعبه ابزار تعمیر و نگهداری ویندوز RepairKit1 300x207 - دانلود RepairKit 1.2.2 - جعبه ابزار تعمیر و نگهداری ویندوز

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir