در یک ویدیو که به عنوان گزارش اختصاصی منتشر شده، یک یوتیوبر به بررسی مجموعه‌ای از جزئیات مربوط به پروژه Tatanka که بعدها به نام پروژه Ekhert شناخته شد، پرداخته است. توسعه این پروژه ناکام بتل رویال Halo در سال ۲۰۲۳ به دلیل تمرکز بر روی نسخه اصلی بعدی این فرنچایز و کاهش علاقه گیمرها به سبک بتل رویال، لغو شده است.

بسیاری از هواداران، از جمله برخی استریمرهای شناخته شده که علاقه زیادی به شوترهای اول شخص داشتند، از عرضه یک بازی بتل رویال در دنیای Halo هیجان‌زده بودند. متاسفانه تمامی نشانه‌ها حاکی از آن است که استودیوی ۳۴۳ Industries این پروژه را لغو کرده تا روی پروژه‌های بزرگ‌تر و بهتر این مجموعه تمرکز کند.

در ژانویه، گزارش شد که ۳۴۳ Industries تصمیم گرفته راهی کاملاً جدید برای نسخه بعدی Halo انتخاب کند و از ابتدا شروع به ساخت آن کرده و از یک موتور بازی‌سازی جدید استفاده می‌کند. کمی بعد، پروژه Tatanka طبق شایعات لغو شد.

در شبکه‌های اجتماعی و همراه با گزارشی که در یوتیوب منتشر شد، یک سری از جزئیات مرتبط با بازی بتل رویال Halo فاش شده است. این کاربر که قبلاً هم جزئیاتی مربوط به Halo را شناسایی کرده بود، تاکید کرد که این بازی به صورت هفتگی توسط ۳۴۳ Industries در حال آزمایش بود و بسیاری از این جزئیات از همان جا بدست آمده است.

بازیکنان در حلقه Zeta Halo فرود می‌آمدند و با استفاده از سیستم کپسول‌های سقوط ODST وارد مپ می‌شدند. پلیرها در حین کاوش در نقشه، آیتم‌های قدرتی، تجهیزات و سپرهای محافظ جمع‌آوری می‌کردند و همزمان با آن، ماموریت‌های کوچکی را تکمیل می‌کردند.

در طول بازی، Pelican از بالای سر بازیکنان عبور می‌کرد و وسایل نقلیه‌ای مانند Warthog ،Mongoose ،Falcon و… را به زمین می‌انداخت. هنوز هیچ‌کدام از این جزئیات تایید نشده‌اند، اما چه درست باشند و چه نه، واقعیت این است که در حال حاضر هیچ بازی بتل رویالی از دنیای Halo در دست ساخت نیست؛ اگرچه زمانی شایعات زیادی درباره تحقق این پروژه وجود داشت. در غیاب چنین عنوانی، برخی افراد شروع به طراحی حالت بتل رویال دلخواه خود برای Halo کرده‌اند، که نشان می‌دهد علاقه به این سبک در بین هواداران وجود دارد.

source

توسط wisna.ir