دانلود بازی Recycling Center Simulator برای PC

 

دانلود بازی Recycling Center Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز مرکز بازیافت |

| نسخه TENOKE |

 

Recycling Center Simulator بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال، ایندی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط .PlayWay S.A ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است در سبک شبیه‌سازی از دید اول شخص است که در آن شما باید از زباله و بازیافت آن درآمد کسب کنید. در بازی شما باید مواد اولیه مرکز بازیافت خود را از مکان‌های مختلف جمع‌آوری و آن‌ها را بازیافت کنید و با تولید محصولات جدید درآمد کسب کنید.

از رایانه برای مذاکره با افرادی که زباله‌های خود را برای خرید محصولات ارزان‌تر می‌فروشند استفاده کنید. زباله‌ها را از مکان‌هایی که می‌خرید جمع‌آوری و مواد خام تولید کنید. ضایعات برداشت شده را به کارخانه آورده و آن را تفکیک کنید. مواد خام را دوباره به تولید برگردانده و محصولات با ارزش بسازید و با گسترش کارخانه، کسب و کار خود را رونق دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Recycling Center Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Recycling Center Simulator1 300x169 - دانلود بازی Recycling Center Simulator برای PC Recycling Center Simulator2 300x169 - دانلود بازی Recycling Center Simulator برای PC

 

Recycling Center Simulator4 300x169 - دانلود بازی Recycling Center Simulator برای PC Recycling Center Simulator3 300x169 - دانلود بازی Recycling Center Simulator برای PC

 

تریلر بازی Recycling Center Simulator :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 10
Processor: Intel Core i7-6700k or AMD Ryzen 3 1200X
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 4GB or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: TBA
Processor: TBA
Memory: 8 GB RAM
Graphics: TBA
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Sound Card: TBA

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir