دانلود Portfolio Performance 0.71.2 - نرم افزار بررسی عملکرد کلی سبد سرمایه‌گذاری

 

دانلود Portfolio Performance

| نرم افزار بررسی عملکرد کلی سبد سرمایه‌گذاری |

 

Portfolio Performance 0.71.2 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی در زمینه‌ی بررسی و آنالیز عملکرد کلی سبد سرمایه‌گذاری است که با آن شما می‌توانید آنالیزهایی دقیق را بر روی دارایی خود داشته و موفق‌ترین تراکنش‌ها از نظر بازدهی را محاسبه کنید. این برنامه در واقع یک ابزار پیشرفته و قوی است که با آن می‌توانید دارایی (مالی) خود را در سبدهای سرمایه‌گذاری آنالیز کنید. این ابزار مجهز به ده‌ها بخش کاربردی و پیشرفته است که شما می‌توانید بهترین پیش‌بینی را در حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری داشته و بر اساس عملکرد فعلی خود، بهترین تصمیم را بگیرید.

دسته‌های اصلی این برنامه شامل حساب‌ها، گزارش‌ها و … است که می‌توانید تصمیمات مالی خود را بر اساس عملکرد فعلی بر روی نمودار، بازده، نوسانات، درآمدها، هزینه‌ها، معاملات و … اخذ کنید. در کنار این‌ها، دارایی نقد، سهام، بدهی، املاک و … نیز در این نرم افزار قابل محاسبه و سنجش بوده و کاربر می‌تواند با وارد کردن داده‌های مربوطه، میزان رشد یا ثبات هزینه و درآمد در آن‌ها را طی بازه‌های زمانی مختلف اندازه‌گیری و بر روی نمودار مشاهده کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Portfolio Performance را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Portfolio Performance :

– امکان ثبت و نگهداری تاریخچه معاملات: خرید، فروش، مالیات، کارمزد و …

– امکان سنجش شاخص‌های عملکردیدر حوزه‌های مالی و سبدهای سرمایه‌گذاری

– امکان خروجی گرفتن در فرمت‌های XML, CSV, JSON

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Portfolio Performance1 300x147 - دانلود Portfolio Performance 0.71.2 - نرم افزار بررسی عملکرد کلی سبد سرمایه‌گذاری Portfolio Performance2 300x168 - دانلود Portfolio Performance 0.71.2 - نرم افزار بررسی عملکرد کلی سبد سرمایه‌گذاری

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir