سفر یکی از لذت بخش ترین لحظات زندگی هر فرد است. ساخت خاطره ها و لحظات به یادماندی در کشور یا شهری منحصر به فرد، موجب به یادماندنی ترین خاطرات می شود. معمولا افراد برای سفر به کشور های اروپایی با توجه به آب و هوای کشور مقصد، برنامه ریزی های شان را تکمیل می کنند.

حال بسیاری از افراد فصل پاییز و زمستان که از فصل های سرد سال در اروپا به حساب می آید را انتخاب می کنند. سفر در فصل زمستان، می تواند تجربه ای متفاوت و جذاب برای مسافران باشد. تصور اینکه شما می توانید مناظر طبیعی را پوشیده از برف مشاهده کنید و قشنگ ترین تصاویر را بگیرید، تصورش بسیار زیباست.

همچنین معماری های خاص برخی از شهر های اروپا تنها در فصل زمستان دیدنی است. با این وجود که برخی از گردشگران از قبل این کشور ها و شهر ها را برای مسافرت در فصل زمستان انتخاب می کنند. از آنجایی که سفر در فصل های تابستان و بهار، بخصوص در اروپا پر از سرسبزی و طراوت است؛ اما بسیاری از گردشگران با وجود آگاهی از این مورد فصل های پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب می کنند.

ایا کشور های اروپایی مقصد مناسبی برای سفر در فصل سرد سال هستند؟

کشور آلمان، مقصدی جذاب برای سفر در زمستان

آلمان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا به حساب می آید که بخصوص در فصل های زمستان، جاذبه های فوق العاده ای را داراست. همچنین جشن های زمستانه از دیگر تفریحات هیجان انگیز در زمستان این کشور است. شما عزیزان برای سفر به آلمان می توانید از طریق سایت های رزرو انلاین تور آلمان را رزرو نمایید. توجه داشته باشید که برای خرید تور آلمان باید دارای پاسپورت معتبر و سابقه سفر به سایر کشور های اروپا باشید تا نسبت به اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهید.

وجود بازار های کریسمس در این کشور، حال و هوای جشن های مختلف، سنت ها و ایونت ها موجب عوض شدن حال و هوای شما در سفر به آلمان می شود. از آنجایی که این بازار ها در آلمان به بازار های کریستکایندل مارکت معروف هستند.  شما این بازار ها را می توانید در شهر های مونیخ، نورنبرگ و درسدن تماشا کنید. این کشور همچنین قلعه های تاریخی و چشم اندازهای زمستانی زیبایی را داراست که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

علاوه بر تمامی این موارد، کشور آلمان دارای پیست های اسکی معروفی در رشته کوه های آلپ است. شما در این رشته کوه ها می توانید تجربیات متفاوتی را از اسکی ثبت نمایید. همچنین معماری مدرن شهر برلین و تاریخی خود می تواند از دیگر جاذبه های گردشگری آلمان در فصل زمستان باشد.

وجود موزه ها و گالری های متعدد هنری نیز برای علاقه مندان به هنر مکان بسیار خاص و متفاوتی است.

کشور های مناسب برای سفر و گردش

 

کشور اتریش، مقصدی جذاب برای گردشگران

کشور اتریش یکی از  کشور های محبوبی است که گردشگران فصل زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب می کنند. این کشور واقع در قلب اروپاست و با فرهنگی غنی شناخته می شود. اکثر گردشگران با رزرو تور اتریش در فصل زمستان و پاییز برای اسکی و انجام تفریحات زمستانی به آنجا می روند. همچنین پایتخت فرهنگی این کشور با برگزاری کنسرت های باشکوه در شهر وین بخصوص موسیقی کلاسیک توانسته بسیاری از گردشگران را در فصل زمستان جذب کند.

وین یکی از شهر های اتریش برای دوست داران موسیقی است که می تواند خاطرات تکرار نشدنی و خاصی را در ذهن متقاضیان ثبت کند. چنانچه شما عزیزان یک هفته قبل از کریسمس به این کشور بروید، قطعا جاذبه ها و چراغانی های متفاوتی را در این کشور مشاهده خواهید کرد. همچنین وجود جشن های مختلف در داخل شهر و هدیه های متفاوت می تواند لحظات به یادماندی را برای شما عزیزان بسازد. به این نکته توجه داشته باشید که برای رزرو تور اتریش باید دارای پاسپورت معتبر باشید تا جهت اخذ ویزای توریستی اقدامات لازم را انجام دهید.

کشور جذاب یونان مهد تاریخ و آرامش در زمستان

یونان یکی از کشور های محبوب برای سفر است. این کشور جذاب به عنوان یکی از مقاصد تابستانی و ساحلی شناخته شده و جاذبه های گردشگری فراوانی را داراست.

البته این کشور در فصل زمستان نیز جاذبه های گردشگری فراوانی را داراست که برخلاف سایر کشور های اروپایی، یونان در فصل زمستان هوایی ملایم را داراست. در نتیجه این امتیاز موجب محبوبیت بیشتر یونان در بین متقاضیان شده است. برای رزرو تور یونان شما عزیزان می توانید از طریق آژانس گردشگری رهاراز اقدامات لازم را انجام دهید.

آتن یکی از جذاب ترین شهر های یونان است که پایتخت تاریخی این کشور نیز محسوب می شود. این شهر دارای موزه ها و بنا های تاریخی جذاب و خاصی است که برای گرشگران بسیار جذاب است. برای افرادی که به آثار هنری و تاریخی علاقه مند هستند، آتن یکی از بهترین انتخاب ها برای گردش و ساخت خاطره های هیجان انگیز می باشد.

یونان نیز دارای مناطقی سردسیر می باشد. همچنین دارای پیست اسکی های کوچک در نزدیکی کوه های اولمپوس است. جزایر یونان در فصل زمستان دارای چهره ای متفاوت هستند. هرچند هوای این کشور در این فصل کمی سرد است اما با این وجود سرمای آن به کشور های اروپایی نمی رسد. شما در این کشور حتی می توانید از طبیعت بکر و زیبای این کشور نیز بازدید کنید. به علاوه غذاهای محلی، مهمان نوازی یونانی ها در هر فصلی دلپذیر می باشد.

سخن پایانی

در پایان این مقاله، باید بگوییم سفر به کشور های اروپایی هرچند در فصل بهار و تابستان دارای هوای بهتر و معتدل تری است؛ اما برخی از جاذبه های گردشگری آن در فصل زمستان می باشد. اگر تجربه سفر به اروپا در فصل زمستان را ندارید، قطعا در لحظه سال تحویل و یک هفته قبل از جشن کریسمس باید این کشور ها را برای سفر انتخاب کنید. جذابیت های موجود در زمان کریسمس به قدری است که شما هر ساله این فصل را برای سفر و گردش انتخاب خواهید کرد. تزیین شهر و چراغانی های متفاوت و جذاب، هدیه های متفاوت از تمامی برند های موجود در کشور، تخفیف های باور نکردنی دم سال جدید، از جذاب ترین موارد برای سفر در این فصل سال هستند

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و فوت و فن هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

source

توسط wisna.ir