طرفداران امیدوار هستند که یکی از ویژگی‌های جالب GTA San Andreas در بازی مورد انتظار GTA 6 نیز وجود داشته باشد.

بازی GTA San Andreas برای بسیاری از طرفداران نقطه اوج این سری به شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی جنگ میان باندها و گروه‌ها است و در همین راستا، گیمرها خواستار بازگشت این مورد در GTA 6 هستند.

در یک صفحه فعال و محبوب مربوط به GTA 6 در انجمن Reddit، طرفداران از راکستار گیمز (Rockstar Games) درخواست کرده‌اند که درگیری میان گروه‌ها را در GTA 6 بازگرداند. در حالی که این ویژگی یکی از ستون‌های داستان و گیم‌پلی GTA San Andreas بود، اما احتمال وجود آن در GTA 6 کمی بعید به نظر می‌رسد.

به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از دو شخصیت اصلی GTA 6، لوسیا و جیسون، به گروهی وابسته باشند و اگر این‌گونه نیز باشد، به اندازه CJ در GTA San Andreas مشخص و محوری نیست. بنابراین فقدان توضیح روایی در درگیری میان باندها منطقی نخواهد بود.

از سوی دیگر، میامی از آن نوع فرهنگ باندها و گروه‌های گانگستری لس آنجلس برخوردار نیست. در لس آنجلس امروزی تخمین زده می‌شود که بیش از ۴۵۰ باند مختلف وجود دارد. این تخمین در میامی حدود ۷۰ باند است. به طور کلی چند باند برجسته در میامی وجود دارد، اما تعداد آن‌ها در سطح لس آنجلس نیست.

نکته دیگر به خط زمانی بازمی‌گردد. داستان یک باند در دهه ۹۰ بسیار منطقی‌تر از داستان یک باند مدرن است. فرهنگ باندهای دهه ۹۰ به ویژه در سواحل غربی، هم از نظر شنیداری و هم از نظر بصری نمادین است و این تنها برای دوران مدرن صدق نمی‌کند.

بازی GTA 6 قرار است در پاییز ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

source

توسط wisna.ir