دانلود بازی Parcel Corps برای PC

 

دانلود بازی Parcel Corps برای کامپیوتر

| بازی تحویل مرسوله با دوچرخه |

| نسخه TENOKE |

 

Parcel Corps بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و ورزشی می باشد که در سال 2024 توسط  Billy Goat Entertainment Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه دوچرخه‌سواری در پیست مخصوص، پرش از روی رمپ، حرکت بر روی دیوار و … هستید، این بازی رایانه‌ای جدیدی مخصوص شماست. در این بازی، شما به خیابان‌های آفتاب‌زدهی نیو آیلند خواهید رفت؛ جایی که سه شرکت مختلف در تلاش هستند که به بزرگ‌ترین و سودآورترین تجارت شهر بدل شوند. یکی از آن‌ها را انتخاب و تلاش کنید تا با نمایش بی‌نظیر خود به درآمد مطلوب برسید.

این سه شرکت در حوزه پیک (تحویل) مرسوله‌های مختلف فعالیت دارند. شما می‌توانید هریک از آن‌ها را انتخاب و به در قالب پیک دوچرخه‌ی آن‌ها ایفای نقش کنید. با انتخاب هریک از این مراکز تحویل، شما باید تلاش کنید تا محموله‌ها را در اسرع وقت به مقصد برسانید. پرش به هوا از روی رمپ یا پشت بام، لغزش از زیر وسایل نقلیه، حرکت از روی دیوار و غلبه بر نیروی گرانش و … از جمله چالش‌هایی است که در حین این تجربه در سطح شهر با آن رو به رو خواهید بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Parcel Corps را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Parcel Corps 1 300x169 - دانلود بازی Parcel Corps برای PC Parcel Corps 2 300x169 - دانلود بازی Parcel Corps برای PC

 

Parcel Corps 4 300x169 - دانلود بازی Parcel Corps برای PC Parcel Corps 3 300x169 - دانلود بازی Parcel Corps برای PC

 

تریلر بازی Parcel Corps :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Ryzen 3 3100
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560/Nvidia GTX 1050
Storage: 3 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir