دانلود Auto-Tune 2.0 - رفع سریع و آسان ارورها و حل مشکل کاهش سرعت سیستم

 

دانلود Auto-Tune

| رفع سریع و آسان ارورها و حل مشکل کاهش سرعت سیستم |

 

Auto-Tune 2.0 نام یک بچ فایل جدید، ساده و کوچک برای ویندوز است که با آن می‌توانید هرگونه ارور در ویندوز را برطرف کرده و مشکلات مربوط به کاهش محسوس سرعت سیستم خود را حل کنید. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پس از مدتی کار کردن با سیستم، متوجه کاهش سرعت سیستم و اجرای دستورات شده باشید؟ در چنین مواقعی، شاید تصور کنید که نصب دوباره ویندوز تنها راه‌کار موجود است که بتوانید مشکلات را به صورت ریشه‌ای حل کنید، ولی دست نگه دارید؛ قبل از آنکه کار را پیچیده و سخت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار ساده و کم‌حجم را امتحان کنید.

مواجه شدن با خطاهای ویندوز می‌تواند خسته‌کننده و زمان‌بر باشد؛ به خصوص زمانی که مطمئن نباشید که چگونه باید آن‌ها را برطرف کنید. بسیاری از کاربران با مشکلاتی مانند کاهش سرعت عملکرد، خرابی سیستم و یا خطاهای مرموز رو به رو می‌شوند؛ اگر ابزاری وجود داشته باشد که بتواند به طور خودکار این مشکلات را حل کند، شاید تا حد زیادی بتوان با آن در زمان صرفه‌جویی کرد. در این مطلب، یک ابزار سبک و ساده را برای شما آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکل سریع هرگونه مشکل، خطا و یا کندی سیستم را با آن برطرف کرده و تجربه بهتری را در حین کار با سیستم داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Auto-Tune را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Auto-Tune :

– حل هرگونه ارور و خطا در ویندوز

– امکان بهینه‌سازی عملکرد سیستم

– بالا بردن پرفرمنس سیستم

– رفع مشکلات حریم خصوصی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Auto Tune1 300x174 - دانلود Auto-Tune 2.0 - رفع سریع و آسان ارورها و حل مشکل کاهش سرعت سیستم Auto Tune2 300x154 - دانلود Auto-Tune 2.0 - رفع سریع و آسان ارورها و حل مشکل کاهش سرعت سیستم

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir