به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجموعه نمایندگی‌های اتوخسروانی در شب گذشته شاهد یک رویداد ویژه بود. نمایندگی اتوخسروانی در خیابان شریعتی تهران، نخستین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش تویوتا وارداتی شرکت نگین تندیس الماس را رسما با معرفی سه محصول جدید، افتتاح کرد.

گزارش تصویری از سه محصول تویوتا را در لینک ذیل ببینید:

نگاهی به مراسم معرفی ۳ تویوتا جدید در نمایندگی تویوتا اتوخسروانی

علی خسروانی مالک مجموعه نمایندگی‌های اتوخسروانی در حاشیه افتتاح نمایندگی تویوتا در جمع خبرنگرارن تخصصی حوزه خودرو، دقایقی سخن گفت.

وی با اشاره به افزایش تعداد واردکنندگان خودروهای خارجی نظیر تویوتا و نقش این اتفاق در شکستن انحصار واردات خودرو گفت: هر چه تعداد بیشتری از شرکت‌ها به واردات خودرو مشغول شوند، قیمت خودروهای وارداتی کاش پیدا می‌کند.

خسروانی از نقش پررنگ مطالبه‌گری مردم در واردات خودرو، این امر را مدیون درخواست و اصرار مشتریان دانست و افزود: انتظار داریم با گشایش‌هایی که در واردات خودرو رخ داده است، شاهد فراهم شدن امکان واردات خودرو برای اشخاص باشیم.

علی خسروانی

وی با انتقاد از برخی از مدعیان در زمینه کیفیت خودروهای وارداتی تصریح کرد: مگر شرکت‌های اروپایی برای ما فرش قرمز پهن کردند و ما از چین خودرو وارد می‌کنیم؟

خسروانی کیفیت خودروهای وارداتی از چین را نیز با سایر کشورها یکسان دانست و گفت: در مجموع اگر بخواهیم مقایسه کنیم، کیفیت همه خودروها نسبت به دهه‌ها قبل افت کرده است و این موضوع در مورد همه خودروها صدق می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه شرکت‌های بیشتری خودرو وارد کنند، فضای رقابتی تقویت می‌شود و نه تنها قیمت کاهش پیدا می‌کند بلکه سطح ارائه خدمات نیز افزایش خواهد یافت.

در ادامه این مراسم، منصوری مدیرعامل شرکت نگین تندیس الماس با اشاره به واردات سه خودرو تویوتا کمری، تویوتا کرولا کراس و تویوتا کرولا گفت: در واردات این خودروهای سعی کردیم تا فول‌ترین نمونه‌های موجود را وارد بازار کنیم.

منصوری

وی با اعلام قیمت تویوتاهای وارداتی گفت: تویوتا کمری که فول‌ترین نمونه این خودرو در جهان است را با قیمت 2.5 میلیارد تومان، تویوتا کرولا کراس با قیمت کمتر از 2.5 میلیارد تومان و تویوتا کرولا نیز با قیمتی کمتر از 2 میلیارد تومان وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خواهد شد.

منصوری با اعلام فعالیت 25 شرکت در واردات خودروهای تویوتا این موضوع را اتفاق خوبی دانست و خاطرنشان کرد: تعدد شرکت‌های واردکننده تویوتا موجب شد تا نظام ارزش گذاری خودروهای وارداتی در سازمان توسعه تجارت تغییر کند و این خودروها با قیمت واقعی‌تری در سامانه عرضه شود.

source

توسط wisna.ir