دانلود بازی Block Strategy برای PC

 

دانلود بازی Block Strategy برای کامپیوتر

| بازی استراتژی دفاعی |

| نسخه TENOKE |

 

Block Strategy بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی و استراتژیک می باشد که در سال 2024 توسط Marc Makes Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک RTS Base Defence است که در یک دنیای کاملا تخریب‌شدنی به تصویر کشیده شده است. در این بازی شما باید پایگاه خود را بسازید و سوخت لازم برای کار کردن راکتور هسته‌ای را قبل از اینکه دشمن بتواند بر شما احاطه پیدا کند، تأمین کنید.

در حالی که سعی می‌کنید از نیروی دشمن فرار کنید، وظیفه مهم شما این است که پایگاه خود را بازسازی کنید. دشمنان را شکست دهید تا گزینه‌هایی از ارتقا برای مناع را در دسترس بگیرید. به اندازه کافی نیرو و همینطور سوخت برای راکتور خود جمع‌آوری کنید تا به پایگاه دشمن حمله کرده و برای همیشه آن‌ها را شکست دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Block Strategy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Block Strategy1 300x169 - دانلود بازی Block Strategy برای PC Block Strategy2 300x169 - دانلود بازی Block Strategy برای PC

 

Block Strategy4 300x169 - دانلود بازی Block Strategy برای PC Block Strategy3 300x169 - دانلود بازی Block Strategy برای PC

 

تریلر بازی Block Strategy :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i3 8100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GT1030
Storage: 1 GB available space
Sound Card: N/A

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir