دانلود Merge VM Professional 23.11.25 - نرم افزار حرفه‌ای مجازی سازی

 

دانلود Merge VM

| نرم افزار حرفه‌ای مجازی سازی |

 

Merge VM Professional 23.11.25 نام یک ابزار جدید، حرفه‌ای و پرکاربرد در زمینه‌ی مجازی‌سازی برای ویندوز است که یک داشبورد فوق‌حرفه‌ای را برای این منظور در دسترس شما قرار می‌دهد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، هر روزه شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدید و حرفه‌ای تر از حوزه نرم افزار و رایانه هستیم. یکی از قابلیت‌های پر سر و صدا در این حوزه، امکان مجازی سازی سیستم‌عامل‌ها در دل یکدیگر بود. برای مثال، با استفاده از نرم افزارهای مجازی‌سازی کاربر می‌تواند یک سیستم‌عامل کاملا متفاوت را در قالب یک سیستم‌عامل مجازی در محیط فعلی سیستم خود اجرا نماید. برای مثال، اگر که یک نیاز کوچک و سریع به لینوکس، مک یا … داشته باشید، دیگر نیازی نیست که کل این سیستم‌عامل را به شکل واقعی بر روی هارد درایو خود نصب کنیدغ زیرا که ابزارهای مجازی‌سازی به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید نسخه واقعی این سیستم‌عامل‌ها را در یک محیط مجازی در سیستم اجرا کنید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار مجازی سازی حرفه‌ای و جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که با هدف مجازی‌سازی در محیط ویندوز طراحی گردیده است. این نرم افزار امکان مجازی‌سازی نسخه‌های مختلف ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید را در سیستم به شما می‌دهد. در واقع این ابزار، راهکاری جدید و جامع برای شبیه‌سازی انواع سیستم‌عامل‌ها با پشتیبانی از سخت افزارهای arm, arm64, i386, x86_64, ppc, ppc64 و … است که می‌توانید کلیه انتظارات خود در این حوزه را با آن برآورده سازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Merge VM را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Merge VM :

– سرعت و پرفرمنس بسیار عالی

– سازگاری گسترده با انواع سیستم‌عامل‌ها

– پشتیبانی از i386, x86/x64, AMD و …

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Merge VM Professional1 300x188 - دانلود Merge VM Professional 23.11.25 - نرم افزار حرفه‌ای مجازی سازی Merge VM Professional2 300x188 - دانلود Merge VM Professional 23.11.25 - نرم افزار حرفه‌ای مجازی سازی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir