Panzer Commander - دانلود بازی Panzer Commander برای PC

 

دانلود بازی Panzer Commander برای کامپیوتر

| بازی فرماندهی ارتش تانک‌ها |

| نسخه TENOKE |

 

Panzer Commander بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی، شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2024 توسط Fancing Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان اماده کرده‌ایم یک عنوان جدید در سبک استراتژیک و نوبتی است که پلیر در آن به عنوان فرمانده تانک‌های نظامی ایفای نقش می‌کند. تصمیم‌گیرنده هرگونه حرکت و مانور از سمت تانک‌ها بر عهده شماست و باید در این مسیر تانک‌ها را هدایت و نبرد را بدین طریق فرماندهی کنید.

این بازی دارای یک پس ‌زمینه‌ی جذاب و سرگرم‌کننده در حال و هوای جنگ جهانی دوم است. عصر نبرد بین جبهه متحدین و متفقین است و شما باید جناح خود را در این نبرد به سمت پیروزی هدایت کنید. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تانک‌های نظامی، شکل و شمایل جنگ‌ها به کلی تغییر یافته است. شما می‌توانید ارتش تانک‌های خود را در نبرد هدایت و مدیریت کنید و ماموریت‌های بازی را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Panzer Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Panzer Commander1 300x169 - دانلود بازی Panzer Commander برای PC Panzer Commander2 300x169 - دانلود بازی Panzer Commander برای PC

 

Panzer Commander3 300x169 - دانلود بازی Panzer Commander برای PC Panzer Commander4 300x169 - دانلود بازی Panzer Commander برای PC

 

تریلر بازی Panzer Commander :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10
Processor: CPU @ 1.00GHz
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10
Processor: Intel® Core™ i5 Processor or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GPU with 1GB VRAM
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir