محمد صادقی که ۲۳ سال پیش در سریال «خواب و بیدار» نقش پلیس را ایفا کرده‌ بود، به تازگی این نقش را در سریال «هشت پا» که قرار است از امشب از تلویزیون پخش شود، تکرار می کند.

به گزارش ایسنا، محمدصادقی که در سریال «خواب و بیدار» سال ۸۰ به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در نقش پلیس به ایفای نقش پرداخته بود، این بار این نقش را در سریال پلیسی «هشت‌پا» تکرار می‌کند. او درباره نقشش در سریال «هشت‌پا» در مقام پلیس گفت: این سریال در مورد قتل، مواد مخدر و مبارزه پلیس با این گونه افراد است و من هم نقش بازپرس ویژه قتل را بازی می‌کنم.

این بازیگر که در سریال‌های پلیسی تلویزیون به ایفای نقش پرداخته، از دشواری‌های ساخت آثار پلیسی گفته بود.

او که در سریال «خواب و بیدار» نقش یک پلیس را ایفا کرده بود، پرچالش‌ترین سکانس در این سریال را اینگونه روایت کرده بود: «مواقعی بود که پیش می‌آمد خطراتی از کار از کنار گوشمان عبور می‌کرد با وجود رعایت پروتکل های ایمنی و همه آمادگی ها باز هم خطراتی وجود داشت، برای مثال در یکی از سکانس ها باید از طریق یک اسحله «منور» شکلیک می کردم اما بخاطر مشکل تکنیکی عمل نکرد و یکی از عوامل که به دنبال تعمیر آن بومد به صورت اتفاقی شلیک شد و دست آن فرد آسیب دید و چند قدمی آقای فخیم‌زاده به زمین خورد.

محمد صادقی از «خواب و بیدار» به «هشت‌پا» رسید
محمدصادقی در سریال «خواب‌و بیدار»

 صادقی پیش از این هم در سریال «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور به عنوان بازیگر نقش سرهنگ آرش پدرام بود. این سریال نقش و جایگاه مشاوران زن در کلانتری را دنبال می‌کرد.

او پیش‌تر تاکید بر اقتدار پلیس در مجموعه‌های نمایشی را یکی از راهکارهای مقابله با جرایم عنوان کرده و گفته‌ بود: «در بسیاری از مجموعه‌های پلیسی دیگر که در ایران ساخته می‌شود، باید اقتدار پلیس را نشان داد تا وجه تمایز مثبتی رخ دهد. اقتدار یکی از ضرورت‌ها و خصوصیات کارهای پلیسی است؛ بنابراین در کلان شهرهای امروزی که خلافکاری و جنایت ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است، از جمله جرایم اینترنتی و خطاهای زیرکانه و همراه با فریبکاری نیاز به پلیس هوشمند دارد تا با خاطیان مقابله کند؛ بنابراین اگر این نیرو در سریال وجه غالب را هم داشته باشد، هیچ ایرادی ندارد که هیچ یک رویکرد و نگاه تاثیرگذار است.»

محمد صادقی از «خواب و بیدار» به «هشت‌پا» رسید
محمدصادقی در سریال «زخم»

سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب آبادی از امشب ۱۸ مهر ماه هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک تلویزیون می‌رود.

این سریال جاسوسی ـ پلیسی، محصول جدید سیما فیلم با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا(ناجی هنر) است که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بیست قسمت روی آنتن خواهد رفت.  

سعید چنگیزیان، نادر سلیمانی، ایوب آقاخانی، محمد صادقی، احمد نجفی، سپند امیرسیلمانی، رضا اکبرپور، علیرضا جلالی‌تبار، ایرج نوذری، محسن بهرامی، حمید ابراهیمی، علیرضا مهران، محمد فیلی، علی اوسیوند، افسانه چهره‌آزاد، مینا وحید، رویا جاویدنیا، سودابه بیضایی، کمند امیرسلیمانی، هلیا امامی و… بازیگران اصلی سریال «هشت پا» هستند.

انتهای پیام

source

توسط wisna.ir