تبلیغات :::..::…

در این مراسم، مهندس حسین فروتن‌مهر، پدر صنعت بتن ایران و مدیرعامل این شرکت، لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه استاندارد را به پاس تلاش‌ در رعایت معیارهای کیفی ملی و بین‌المللی دریافت کرد.

شرکت فهاب بتن که از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، همواره بر ارتقای کیفیت محصولات خود تأکید داشته و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه بیش از ۱۲۰ کارشناس، موفق به تولید انواع بتن آماده و قطعات بتنی با رعایت بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی شده است. این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۵ نوع فرآورده بتنی از جمله بتن سبک، نیمه‌سبک، فوق‌توانمند و الیافی را در سبد محصولات خود دارد و توانسته با توسعه بتن‌های خاص و نوآورانه همچون “بتن خودتراکم پرمقاومت حاوی نانوذرات” گواهی دانش‌بنیان و نانومقیاس را نیز اخذ کند.

فهاب بتن، با انجام بتن‌ریزی سازه‌های بزرگ و حساس مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و سازه‌های تجاری و صنعتی، نقش مهمی در پروژه‌های عمرانی کشور ایفا کرده است. در این مراسم، فهاب بتن، خواستار تسهیل در ورود ماشین‌آلات سنگین(چه به صورت نو و چه کارکرده) به کشور به منظور نوسازی ناوگان انتقال و اجرای بتن شد؛ چرا که این اقدام می‌تواند به افزایش کیفیت و دوام سازه‌های عمرانی و استفاده بهینه‌تر از منابع و سازندگی و آبادانی کشور کمک شایانی کند.

در پایان لازم است خاطر نشان شودکه این موفقیت، جایگاه فهاب بتن را به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت ساختمان و تولید بتن آماده در کشور تثبیت کرده و نشان از تعهد مستمر این شرکت به کیفیت و توسعه پایدار دارد.

 

source

توسط wisna.ir