دانلود بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs برای PC

 

دانلود بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs برای کامپیوتر

| بازی مد اند مکس: بازی جذاب در سبک بقا در دنیای زامبی و دایناسورها |

| نسخه Unleashed |

 

MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، ایندی، مسابقه‌ای و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2024 توسط Red Fables ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای آخرالزمانی این بازی جدید و جذاب خوش آمدید! اگر که از علاقه‌مندان به تجربه عناوین آخرالزمانی هستید، احتمالا این بازی جذاب و منحصر به فرد می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. به آخرالزمان خوش آمدید! آیا دایناسورها می‌توانند بر زمین حکمرانی کنند؟ فقط آن‌ها نیستند؛ زیرا که زامبی‌ها هم در دنیای بازی قدرت زیادی دارند و در صورت غفلت این خطر وجود دارد که نسل بشر را از زمین منقرض کنند.

در این بازی رایانه‌ای، شما یکی از دایناسورهایی هستید که تحت آزمایش قرار گرفته‌اید. با ماشین آخرالزمانی خود از دست دشانمندانی که می‌خواهند شما را دستگیر کنند فرار کنید. در این بازی شما همچنین به وسایل نقلیه مختلفی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید با آن فرار کنید و در صورت اتمام سوخت باید محیط اطراف را برای سوختگیری بگردید. بازی دارای حالت مختلفی در روز و شب است که می‌توانید از تجربه آن به صورت چند نفره با دوستان لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs 1 300x169 - دانلود بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs برای PC MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs 2 300x169 - دانلود بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs برای PC

 

MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs 4 300x169 - دانلود بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs برای PC MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs 3 300x169 - دانلود بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs برای PC

 

تریلر بازی MAD And MAX The Best Survival Game With Zombies And Dinosaurs :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD RYZEN 7 5800H
Graphics: AMD RYZEN 5000 Series
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD RYZEN 7 5800H
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD RYZEN 5000 Series
Storage: 1 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir