نکته بسیار مهمی که در هنگام اقامت در هتل باید به یاد داشته باشید، این است که قبل از خروج از اتاق هتل، حتماً کشوها، میزهای خواب، حمام‌ها و زیر تخت را بررسی کنید. چراکه همیشه این احتمال وجود دارد که شما چیز بسیار مهمی یا بسیار ارزشمندی همانند جواهر قیمتی را به جا گذاشته باشید.

وب سایت Hotels.com به تازگی گزارش سالانه Hotel Room Innsights را منتشر کرده است که در آن، همه چیز از خدمات و داستان‌های شگفت‌انگیز از بیش از ۴۰۰ هتل در سرتاسر جهان و همچنین برخی از عجیب‌ترین وسایلی که مهمانان در اتاق‌های هتل خود به جای گذاشته‌اند را ارائه می‌کند.

ملانی فیش معاون بخش روابط عمومی در وب سایت Hotels.com در رابطه با این گزارش سالانه بیان کرده که ما در Hotels.com همه چیز در رابطه داخل و خارج هتل را می‌شناسیم. ما با درخواست از هتل‌ها برای افشای رازهای به یاد ماندنی‌ترین اقامت‌ها و مهمانان خودشان، متوجه شدیم که در واقع، این موارد الهام‌بخش بخشی از خدماتی شدند که امروزه در هتل‌ها برای مهمانان ارائه می‌شوند. از دربان گیتار تا درمان‌کننده حیوانات خانگی، هتل‌ها خواسته‌های منحصربه‌فرد مسافران را برآورده می‌کنند که ممکن است در آینده به یک امر عادی تبدیل شوند.

همان‌طور که در این گزارش آمده است، رایج‌ترین موردی که افراد در اتاق‌های هتل به جا گذاشتند و اصلاً هم جای تعجب ندارد، لباس‌های کثیف است. در واقع، این احتمال وجود دارد که مهمانان هتل آن‌ها را فراموش نکرده باشند و آن‌ها را از روی قصد از خودشان به جا گذاشتند. سایر مواردی که اغلب پشت سر گذاشته می‌شوند نیز شامل شارژر دستگاه، لوازم آرایشی و بهداشتی است. با این حال، در این گزارش، چند مورد برجسته نیز به چشم می‌خورند.

بر اساس این گزارش، گران‌ترین کالایی به جامانده در هتل‌هایی که توسط این وب سایت مورد بررسی قرار گرفتند، شامل یک ساعت رولکس، کیف Birkin و یک ساعت ۶ میلیون دلاری دیگر است. مهمانان همچنین یک بچه جوجه و یک مارمولک خانگی را از خودشان به جا گذاشتند که خوشبختانه به صاحبان واقعی‌شان بازگردانده شدند.

در این گزارش آمده که مهمانان همچنین دو گچ‌گیری کامل پا را فراموش کردند و ۱۰ درصد از هتل‌ها گزارش دادند که مهمانان دندان مصنوعی خودشان را نیز فراموش می‌کنند. موارد دیگر نیز عبارت‌اند از پلوپز، لاستیک ماشین، مخلوط کن و لوله‌های ساختمانی.

موارد فراموش شده تنها مقوله مورد بررسی قرار گرفته در این گزارش نیست. وب سایت Hotels.com همچنین به برخی از درخواست‌های خدمات اتاق نسبتاً جالب توجه و خارج از منو نیز اشاره کرده است که شامل یک وان پر از آب معدنی است تا بچه بتواند در خالص‌ترین آب حمام کند و هات داگ خاویاری است.

اگر این گزارش چیزی به ما یاد داده باشد، این است که باید بیشتر از کارکنان هتل تشکر کنیم و سخاوتمندانه انعام بدهیم چراکه آن‌ها کاملاً سزاوار آن هستند.

منبع travelandleisure

source

توسط wisna.ir