دانلود JPEG Lossless Rotator 11.0 - نرم افزار چرخش و وارونه کردن تصاویر بدون افت کیفیت

 

دانلود JPEG Lossless Rotator

| نرم افزار چرخش و وارونه کردن تصاویر بدون افت کیفیت |

 

JPEG Lossless Rotator 11.0 نام یک ابزار جدید، مفید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید تصاویر خود را بدون افت کیفیت، چرخش داده و یا اینکه وارونه (افقی/عمودی) کنید. نرم‌افزار فوق، یک ابزار کاربرپسند است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را بچرخانند، بدون اینکه کیفیت تصویر کاهش یابد. این نرم‌افزار با استفاده از اطلاعات EXIF موجود در تصاویر، می‌تواند چرخش‌های لازم را انجام دهد و به این ترتیب، کاربر نیازی به نگرانی درباره افت کیفیت تصویر نخواهد داشت. در دنیای امروز که تصاویر دیجیتال به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند، داشتن ابزاری که بتواند به سادگی و با کیفیت بالا تصاویر را مدیریت کند، بسیار حائز اهمیت است. اگر که شما هم با دوربین یا گوشی تلفن همراه خود تصاویری را ثبت کرده و پس از انتقال به سیستم متوجه شده‌اید که برخی از آن‌ها نیاز به چرخش دارند، کار را به این ابزار بسپارید.

نصب و راه‌اندازی این ابزار بسیار سریع و ساده است. یکی از ویژگی‌های جالب این نرم‌افزار، یکپارچگی آن با ویندوز اکسپلورر است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی بر روی تصاویر خود راست کلیک کرده و به امکانات این برنامه دسترسی پیدا کنند. رابط کاربری این ابزار به طور کلی پیچیده نیست و کار با آن نسبتاً آسان است. کاربران می‌توانند به راحتی دایرکتوری‌های کامل حاوی فایل‌های JPG را فراخوانی کنند (تصاویر به طور خودکار فیلتر می‌شوند) و از طریق نمای درختی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JPEG Lossless Rotator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JPEG Lossless Rotator :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و ساده

– قابلیت یکپارچگی با ویندوز اکسپلورر

– امکان چرخش خودکار تصاویر بر اساس دیتای EXIF

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JPEG Lossless Rotator1 300x227 - دانلود JPEG Lossless Rotator 11.0 - نرم افزار چرخش و وارونه کردن تصاویر بدون افت کیفیت JPEG Lossless Rotator2 300x227 - دانلود JPEG Lossless Rotator 11.0 - نرم افزار چرخش و وارونه کردن تصاویر بدون افت کیفیت

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir