دانلود MyQR Manager 1.0 Build 18.10.24 - نرم افزار ساخت و خواندن کیو آر کد

 

دانلود MyQR Manager

| نرم افزار ساخت و خواندن کیو آر کد |

 

MyQR Manager 1.0 Build 18.10.24 نام یک ابزار جدید، مفید و کاربردی است که به کمک آن، می‌توانید عملکرد کامل کیو آر کد را به ویندوز بیاورید. همانطور که می‌دانید، این روزها QR codeها را در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌دهیم. از جمله‌ی زمینه‌های کاربرد این نوع بارکدها می‌توان به قرار دادن لینک، آدرس و یا هر نوع دیتای دیگری در آن اشاره کرد. با توجه به دسترسی‌پذیری ساده‌ی کیو ار کد ریدرها، این روزها می‌توان این نوع بارکد را در جاهای مختلفی دید و مورد استفاده قرار داد. اگر که امکان اسکن بارکد کیو آر با دوربین را ندارید و یا اینکه می‌خواهید خودتان یک QR code اختصاصی را بسازید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.

نرم‌افزار مای‌کیو‌آر منیجر، یک ابزار جامع برای مدیریت کیو آر کد است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی QR codeها را ایجاد و بخوانند. این نرم‌افزار به دلیل طراحی ساده و کاربرپسند خود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به ویژگی‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنند. شما با این ابزار می‌توانید هر نوع دیتا شامل متن ساده، آدرس های اینترنتی، شماره تلفن، پیامک‌های متنی، ایمیل و … را در کیو آر کد گنجانده و با دیگران به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MyQR Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MyQR Manager :

– امکان تولید آسان و سریع کیو آر کدها

– قابلیت خواندن و دسترسی به محتوای QR codeها بدون نیاز به دوربین و اسکن

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MyQR Manager1 300x218 - دانلود MyQR Manager 1.0 Build 18.10.24 - نرم افزار ساخت و خواندن کیو آر کد MyQR Manager2 300x218 - دانلود MyQR Manager 1.0 Build 18.10.24 - نرم افزار ساخت و خواندن کیو آر کد

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

source

توسط wisna.ir