انیمه سینمایی سولو لولینگ – بیداری دوباره (Solo Leveling -ReAwakening) اثری همه جانبه است که قرار است اتفاقات رخ داده در فصل اول انیمه سریالی «سولو لولینگ» را مورد بررسی و کاوش قرار بدهد و در عین حال نیز پیش‎‌نمایشی از دو قسمت ابتدایی فصل دوم را ارائه کند. این انیمه سینمایی قرار است در اواخر سال جاری میلادی روی پرده سینماها در داخل آمریکا و کانادا پخش شود و در همین راستا نیز تریلر جدیدی برای آن منتشر شده که نیم نگاهی از درون این اثر را به نمایش در می‌آورد.

انیمه سریالی «سولو لولینگ» بر اساس وبتونی از کره جنوبی به همین نام است که توسط DUBU، چوگونگ و هه گون ساخته شده و شونسوکه ناکاشیگه نیز سکان کارگردانی اقتباس انیمه‌ای آن را برای استودیو A-1 Pictures برعهده داشته است. سرویس آنلاین کرانچی‌رول نیز این انیمه سریالی را پخش کرده که توانسته مورد تحسین منتقدان و همچنین بینندگان قرار بگیرد.

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای انیمه سینمایی «سولو لولینگ – بیداری دوباره» به شرح زیر است:

«انیمه سینمایی «سولو لولینگ» خلاصه‌ای از فصل اول این انیمه سریالی را به نمایش در می‌آورد و همچنین نیم نگاهی منحصربه‌فرد و اختصاصی از دو قسمت ابتدایی فصل دوم و بسیار مورد انتظار این انیمه سریالی را به نمایش خواهد گذاشت که در نتیجه آن نیز یک تجربه تماشای بسیار مهم و دلنشین برای طرفداران روی پرده سینماها رقم خواهد زد.

بیش از یک دهه از زمانی که مسیری به نام دروازه ناگهان ظاهر شد و این جهان را به بعدی دیگری متصل کرد، می‌گذرد و این در حالی است که افرادی با قدرت‌های مافوق بشری نیز به وجود آمدند که به عنوان شکارچیان شهرت دارند. شکارچیان از قدرت‌های مافوق بشری خودشان برای تسخیر سیاه‌چال‌های داخل دروازه‌ها و برای امرار معاش استفاده می‌کنند و یک شکارچی رده پایین به نام سونگ جینوو نیز ضعیف‌ترین شکارچی در کل بشریت محسوب می‌شود. یک روز، او با یک سیاه چال دوتایی روبه‌رو می‌شود، یک سیاه چال سطح بالا که در یکسیاه‌چالل سطح پایین پنهان شده است. در مقابل جین وو به شدت زخمی نیز یک پنجره جستجوی مرموز ظاهر می‌شود. جینوو در آستانه مرگ، تصمیم می‌گیرد که این جستجو را به عهده بگیرد که او را به تنها فردی تبدیل می‌کند که می‌تواند به سطح بالاتر برود.»

انیمه سینمایی «سولو لولینگ» قرار است در تاریخ ۶ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع crunchyroll

source

توسط wisna.ir