سباستین دی کاستل از مجموعه‌ی Spellslinger مسیر خود را به سمت صفحه‌ی نمایش کوچک آغاز کرده است؛ ظاهراً سریال Spellslinger با مدیریت خالق مجموعه‌ی John Wick، چاد استالیسکی، در دست ساخت قرار دارد.

بر اساس گزارش مجله و سایت Variety، شرکت استالیسکی با نام ۸۷Eleven Entertainment مسئولیت ساخت این سریال را به عهده خواهد داشت. ظاهراً سری مذکور قصد دارد تا ماجراجویی‌های دنیای جادویی، هیجان‌انگیز و پر از شمشیر کلن را به حقیقت تبدیل کند. ام. ریون متزنر نقش شورانینگ و نویسندگی این مجموعه و شرکت Basset Hound Distribution او مسئولیت تولید آن را به عهده دارند.

مجموعه‌ی Spellslinger به ۶ کتاب تقسیم شده و خواننده‌ها را با کلن شانزده ساله همراه می‌کند. کلن مردی جوان است که در دنیای مملو از جادو زندگی می‌کند. فقط یک مشکل وجود دارد. کلن جادویی ندارد! زندگی وی زمانی که با یک ماجراجوی آرگوسی آشنا می‌شود، کاملاً تغییر می‌کند. در نهایت این پسر وارد جهانی از جادو و کوئست‌های خطرناک می‌شود. کتاب‌های این سری پر هستند از تله‌های بیشمار، جادو و گربه‌ی سنجابی سخنگو.

چاد استالیسکی، جیسون اسپیتز و الکس یانگ از شرکت ۸۷Eleven Entertainment نیز به متزنر در تیم تهیه‌کننده‌های اجرایی می‌پیوندند. البته مایکل آر. گولداستین و الکساندر کوزکاز از شرکت Basset Hound Distribution نیز در جایگاه تهیه‌کننده‌های اجرایی حضور دارند.

منبع: Collider

source

توسط wisna.ir