ایسنا/ایلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: زمانی که نحوه شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهید السنوار را دیدیم بهترین درس برای همه کسانی است که در خط انقلاب و ولایتند که طرف معامله آن‌ها فارغ از این دنیای خاکی است که خداوند چطور این نحوه شهادت را به آن‌ها هدیه می‌دهد. 

«محمد رحیمی» امروز پنجشنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۳، در همایش بصیران ولایتی استان ایلام اظهار کرد: کسی که ۲۵ سال از عمر خود را در زندان گذرانده است پس از آزادی هم گروه‌های زیادی برای ترور ایشان مأمور شدند که این مرد خدایی را به شهادت برسانند و نحوه شهادتشان در خط مقدم این چنین استوار رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی خداوند بخواهد عزت بدهد این گونه است، در رسانه‌هایی که سر تا پای وجودشان خباثت شده برای وارونه جلوه دادن حق در دنیا، نحوه شهادت توسط پهپادها را پخش کردند و تازه فهمیدند چه اشتباه استراتژیکی انجام دادند و چقدر این شهادت قهرمانانه بوده است، وقتی خداوند بخواهد مکرها را باطل و حق را بر کرسی می‌نشاند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: کسانی که در خط ولایت و امامین انقلاب باشند و مایی که به عنوان خادم در نهاد عصمت و طهارت بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت می‌کنیم باید تابع محض ولایت با تمام ابعاد و زوایا باشیم.

وی تأکید کرد: کسانی که دنبال حق و حقیقت و تشخیص راه درست هستند چراغ راه درست برای ملتها و آزادیخواهان می‌شوند و این شهادت‌ها را به آن‌ها و خانواده‌هایشان تبریک و به خودمان تسلیت می‌گوییم.

رحیمی افزود: شما جانبازان بصیر که چراغ راه این انقلاب و نظام مقدس هستید، نظام، حاکمیت و مجموعه تصمیم گیران نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی و تمام رسالت‌های پیدا و پنهان جمهوری اسلامی به وجود تک تک شما افتخار می‌کند، شما سند افتخار و مظلومیت جمهوری اسلامی هستید.

وی اضافه کرد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چند افتخار داریم، ما هشت سال در دفاع از آب و خاک کشور جانفشانی کردیم، ۴۲۵ کیلومتر مرز ایران که در حوزه استان ایلام است به کرات مورد تهاجم و تجاوز رژیم بعثی بود، مردم ما به کوه‌ها پناه بردند، سختی‌ها را به جان خریدند، زن‌های این سرزمین فرزندان را بزرگ کردند، جان دادیم اما خاک ندادیم.

انتهای پیام

source

توسط wisna.ir