شرکت Skybound Games و استودیوی Red Hook Studios نسخه فیزیکی Darkest Dungeon II را منتشر کردند.

این دو شرکت امروز اعلام کردند که نسخه فیزیکی Darkest Dungeon II برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ هم‌اکنون در فروشگاه‌ها در دسترس قرار گرفتند. به مناسبت این خبر، Skybound تریلر عرضه نسخه فیزیکی بازی را منتشر کرده است:

نسخه فیزیکی Darkest Dungeon II با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و شامل مواردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

Darkest Dungeon II یک بازی روگ‌لایت (rogue-lite) با سیستم مبارزه نوبتی است که در قالب یک سفر جاده‌ای به سرزمین نفرین‌شدگان طراحی شده. شما باید گروهی تشکیل دهید، کالسکه خود را تجهیز کنید و در میان مناظری ویران‌شده، راهی آخرین تلاش برای جلوگیری از وقوع آخرالزمانی شوید که ناشی از شکست‌های خودتان است. با این وجود، بزرگ‌ترین خطراتی که با آن‌ها مواجه می‌شوید ممکن است از درون خودتان سرچشمه بگیرند.

darkest dungeon ii

این نسخه دنباله‌ای بر Darkest Dungeon است که توانست مورد تحسین منتقدین و مخاطبان قرار بگیرد. این عنوان دارای گرافیک سه‌بعدی نوینی است که همان سبک بصری متمایز نسخه اول را حفظ می‌کند. همچنین شامل یک ساختار جدید برای سفرهای جاده‌ای بر اساس انجام ماموریت‌ها، نسخه ارتقا یافته سیستم مبارزات نوبتی، چهارده قهرمان قابل بازی، پنج منطقه مختلف، پنج باس‌فایت پایانی و یک پایگاه مرکزی به نام The Altar of Hope است که شامل ارتقاهای گسترده برای بازیکن می‌شود.

نسخه دسترسی زودهنگام Darkest Dungeon II ابتدا در اکتبر ۲۰۲۱ در فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) منتشر شد و از آن زمان تاکنون به‌طور منظم به‌روزرسانی‌های مهم و ویژگی‌های جدیدی از طرف استودیوی Red Hook Studios با کمک بازخوردهای جامعه بازی‌کنندگان دریافت کرده است. اولین DLC این بازی با عنوان The Binding Blade در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۰ آذر ۱۴۰۲) منتشر و نسخه کامل آن به‌صورت دیجیتالی در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) برای کنسول‌ها عرضه شد که نقدهای مثبتی دریافت کرد.

محتوای جدید Darkest Dungeon II

نسخه فیزیکی بازی Darkest Dungeon II منتشر شد + اطلاعات بیشتر از آینده بازی - گیمفا

Darkest Dungeon II در آینده محتوای بیشتری دریافت خواهد کرد که ابتدا به‌صورت دیجیتالی در اواخر سال ۲۰۲۴ برای کاربران رایانه‌های شخصی و مک در دسترس خواهد بود و به‌روزرسانی‌های رایگان و پولی نیز در اوایل سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌ها عرضه می‌شوند و در آن زمان برای همه کسانی که نسخه فیزیکی این بازی را خریداری کرده‌اند نیز در دسترس خواهد بود.

به‌روزرسانی بزرگ و رایگان این بازی، حالت جدیدی به نام Kingdoms را در بر دارد. در این مود، شما باید از قلمروی خود در برابر تهاجم گروه‌های جدید دشمن دفاع کنید. سفر خود را با کالسکه به سراسر سرزمین آغاز کنید، مهمانخانه‌هایتان را ارتقا دهید و باس‌فایت پایانی را شکست دهید. قلمروها به‌صورت ماژول‌های موضوعی منتشر می‌شوند که هر کدام نشان‌دهنده یک تهدید متفاوت است. اولین ماژول، Hunger of the Beast Clan (گرسنگی قبیله وحش) نام دارد که در آن بازیکنان باید در برابر حملات بی‌رحمانه و سیری‌ناپذیر موجودات وحشی مقاومت کنند.

علاوه بر این، همزمان با اولین ماژول قلمروها، دومین DLC پولی Darkest Dungeon II به نام Inhuman Bondage (بردگی غیرانسانی) منتشر خواهد شد. این بسته‌الحاقی شامل یک منطقه کوچک با ریسک بالا و پاداش‌های بزرگ به نام The Catacombs است، جایی که بازیکنان با گروه جدیدی از دشمنان مواجه خواهند شد. این DLC همچنین بازگشت شخصیت The Abomination را به همراه دارد. این قهرمان دارای یک مکانیک جنگی منحصربه‌فرد است که به او امکان می‌دهد به یک هیولای ترسناک تبدیل شود، البته با ریسک افزایش استرس!

برای اطلاعات بیشتر درباره Darkest Dungeon II، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

بهنام

source

توسط wisna.ir