بازی Sniper Elite: Resistance به‌تازگی توسط Rebellion معرفی شده و نسخه فیزیکی این بازی نیز توسط Fireshine Games عرضه خواهد شد. حال با انتشار تریلری تاریخ عرضه این بازی مشخص و پیش‌فروش آن هم‌اکنون آغاز شده است. این بازی برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه‌های استیم، ویندوز و اپیک گیمز (Epic Games Store) در دسترس خواهد بود.

تریلر جدیدی به همراه تاریخ انتشار بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

در Sniper Elite: Resistance، بازیکنان در نقش Harry Hawker، مامور سازمان عملیات ویژه (SOE) ظاهر می‌شوند. او برای اولین بار در این سری به عنوان شخصیت اصلی بازی قرار می‌گیرد و در این داستان مستقل با یک Wunderwaffe جدید و خطرناک روبه‌رو می‌شود و قدرت آن به حدی است که می‌تواند پیروزی نازی‌ها در جنگ را تضمین کند. این داستان در کنار وقایع Sniper Elite 5 جریان دارد و تمرکز آن بر جنگ مخفیانه در قلب فرانسه اشغالی است.

همان‌طور که از سری Sniper Elite انتظار می‌رود، بازی دارای مکانیک‌های بی‌نظیر تیراندازی با اسلحه اسنایپر، مخفی‌کاری و مبارزات تاکتیکی سوم شخص است. بازیکنان نیز آزادی بسیاری در نحوه اجرای ماموریت‌ها خواهند داشت، از جمله اهداف اختیاری، چندین نقطه ورود و خروج و ماموریت‌های جانبی. Sniper Elite: Resistance همچنین ماموریت‌های جدیدی به نام Propaganda Missions معرفی می‌کند که یک سبک جدید از ماموریت‌های جانبی در این سری است. بازیکنان می‌توانند یک پوستر تبلیغاتی منحصر به فرد را در هر یک از مراحل اصلی پیدا کنند تا ماموریت‌های مربوط به آن را باز کنند.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • کمپین کامل و مستقل که به صورت تک‌نفره و کو-آپ قابل بازی است.
  • مجموعه‌ای از سلاح‌های واقعی دوران جنگ جهانی دوم، شامل سلاح‌های محبوب و همچنین سلاح‌های جدید.
  • امکان شخصی‌سازی و ارتقای سلاح‌ها بر اساس سبک بازی شما.
  • بازگشت X-ray kill cam که قدرت ویرانگر هر شلیک را به نمایش می‌گذارد.
  • حالت چند نفره Invasion.
  • حالت چند نفره رقابتی آنلاین.

علاوه بر این، نسخه دیلاکس بازی شامل محتوای اضافی سیزن پس (Season Pass) نیز خواهد بود. Sniper Elite: Resistance در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. همچنین از روز اول عرضه برای کاربران ایکس باکس و رایانه‌های شخصی از طریق سرویس گیم پس آلتیمیت در دسترس خواهد بود.

source

توسط wisna.ir