کمپانی دیزنی توسعه فیلم Prince Charming را شروع کرده و سعی دارد تا کریس همسورث را برای ایفای نقش اصلی به خدمت بگیرد.

کمپانی دیزنی اخیرا اعلام کرده که در حال توسعه فیلم سینمایی «پرینس چارمینگ» است، فیلمی که بر اساس شخصیتی بسیار مورد استفاده قرار گرفته در داستان‌های عاشقانه کلاسیک دیزنی است. بر اساس گزارش‌های تازه، این اثر سینمایی به صورت مستقیم به داستان سیندرلا ربطی نخواهد داشت.

پل کینگ مسئولیت کارگردانی فیلم «پرینس چارمینگ» را در دست گرفته است، کسی که به خاطر کارهایش در فیلم سینمایی Wonka و همچنین دو فیلم Paddington شناخته می‌شود. فیلم‌نامه این اثر سینمایی را نیز خود پل کینگ به همراه سایمون فارنابی و جان کروکر قلم زده است.

دیزنی prince charming
Prince Charming

بنا بر گزارش‌های تازه منتشر شده، کریس همسورث در حال مذاکره برای ایفای نقش شخصیت اصلی داستان در فیلم سینمایی «پرینس چارمینگ» است. با این حال، دیزنی هنوز به صورت رسمی حضور این بازیگر در این اثر را تأیید نکرده است. جدای از کریس همسورث نیز فعلا بازیگر دیگری به این فیلم اضافه نشده و داستان فیلم نیز مخفی نگه داشته شده است.

کریس همسورث از جمله بازیگران سرشناس و برجسته هالیوودی به شمار می‌رود که مطمئنا حضورش در این اثر سینمایی تازه دیزنی باعث می‌شود تا فیلم بیشتر مورد توجه مخاطبان و طرفداران قرار بگیرد. در صورتی که حضور کریس همسورث در این اثر رسمی شود، باید گفت که او واقعا انتخاب مناسبی برای این نقش خواهد بود.

منبع: screenrant

source

توسط wisna.ir