به گزارش پرشین خودرو، لوکانو از ۱۷ تا ۲۱ اکتبر ۲۰۲۴، دو محصول هوشمند و زیست‌محیطی جدید را به طور نوآورانه معرفی کرد: ربات انسان‌نمای Mornine و سگ رباتیک چهارپا از نسل دوم، Argos. این محصولات در نشست بین‌المللی کاربران LUCANO به نمایش گذاشته شد و به روشنی، راحتی و هوشمندی زندگی آینده را نشان دادند، و به کاربران اجازه دادند تا نگاهی به دنیای فردا بیاندازند و زندگی هوشمند آینده را تجربه کنند.

ربات انسان نما

تعاملات هوشمند در یک اکوسیستم خدمات نوآورانه

در طول این رویداد، در نمایشگاه زیست‌محیطی ECODA&LUCANO، ربات انسان‌نمای Mornine با ظاهر مینیمالیستی و آینده‌نگرانه خود، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

هنگامی که Mornine در سناریوی فروشگاه ۴S قرار گرفت، حتی با قابلیت‌های کاربردی قدرتمند خود، پل ارتباطی بین مشتریان و برند خودرو ایجاد کرد.

Mornine می‌تواند به طور فعال از مشتریان استقبال کند، با آن‌ها ارتباط برقرار کند، نیازهای خرید خودروی آن‌ها را درک کند و پیشنهادات شخصی‌سازی شده ارائه دهد. در عین حال، می‌تواند وظایف دیگری مانند ارائه نوشیدنی‌ها و راهنمایی برای مشاهده خودروها را انجام دهد که می‌تواند به طور قابل توجهی کارایی فروش و رضایت مشتری را بهبود بخشد.

علاوه بر این، Mornine می‌تواند در سناریوهایی مانند راهنمایی خرید لوازم خانگی، پرسش و پاسخ کتاب‌ها و خدمات کافه استفاده شود. با استفاده از تنظیمات خودکار، کاربران می‌توانند به راحتی محتوای خدمات را سفارشی کرده و به این ترتیب شخصی‌سازی و تنوع خدمات هوشمند را درک کنند.

سگ رباتیک

همراهی گرم، تحول در بوم‌شناسی زندگی

سگ رباتیک چهارپای نسل دوم، Argos، که به همراه Mornine ظاهر شد، به سرعت با ظاهر جذاب و عملکردهای تعاملی غنی خود، مرکز توجه در نمایشگاه شد. این ربات با قابلیت‌هایی مانند تعیین موقعیت منبع صدا و دنبال کردن هوشمند، مزایای منحصر به فرد خود را به عنوان جایگزینی برای حیوانات خانگی نشان می‌دهد.

Argos می‌تواند صدا و دستورات صاحب خود را تشخیص دهد، حرکات صاحب خود را دنبال کند و اقدامات انسان‌گونه‌ای مانند رقصیدن و دست دادن انجام دهد که شادی و همراهی را برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد.

در آینده، Argos همچنین در زمینه همراهی همدلانه برای رفاه عمومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. چه برای ارائه آرامش عاطفی به کودکان مبتلا به اوتیسم باشد یا کمک به افراد دارای معلولیت در زندگی روزمره، Argos نقش ارزشمندی در برآورده کردن نیازهای عاطفی خواهد داشت.

ظهور Argos نه تنها سرگرمی جدیدی را برای زندگی خانوادگی به ارمغان می‌آورد، بلکه چشم‌اندازهای جدیدی را در زمینه خدمات هوشمند باز می‌کند و تعهد قوی LUCANO را در ارائه تجربیات زندگی هوشمند به کاربران، به طور کامل منعکس می کند.

یکپارچگی فرامرزی، هم‌ساخت یک اکوسیستم هوشمند

“ساختن یک اکوسیستم هوشمند، یک فرایند زمان‌بر است که نیازمند نوآوری مداوم فناوری و تمرین کاربردی است. به همین دلیل، در کنار خلق ربات Mornine و سگ رباتیک Argos، لوکانو به طور فعال در حال بررسی مسیر یکپارچگی اکوسیستم هوشمند است. در نتیجه، از طریق اشتراک‌گذاری داده‌ها، همکاری عملکردی و نوآوری در سناریوها، یک زندگی جامع‌تر، هوشمندتر و راحت‌تر برای کاربران ایجاد خواهد شد، به گونه‌ای که ربات‌ها و سگ‌های رباتیک دیگر دستگاه‌های هوشمند منزوی نخواهند بود، بلکه حلقه‌های اتصال بین مردم با مردم، مردم با اشیاء و اشیاء با اشیاء خواهند بود، و به فناوری هوشمند اجازه می‌دهند تا در زندگی مردم ادغام شده و آن را غنی‌تر کند.

در نشست بین‌المللی کاربران LUCANO، حضور چشمگیر دو محصول رباتیک انسان‌نما Mornine و سگ رباتیک چهارپای نسل دوم Argos، نه تنها قدرت برتر برند در حوزه فناوری هوشمند را نشان می‌دهد، بلکه چشم‌انداز زیبایی از زندگی هوشمند آینده را نیز منتقل می‌کند. لوکانو با نزدیک‌تر کردن فناوری هوشمند به زندگی، همواره در حال نوآوری است!

source

توسط wisna.ir