مدیر انتشارات استودیوی Larian،‌ مایکل داوس (Michael Douse)، باور دارد که تصمیمات غلط یوبیسافت مقصر اصلی فروش کم Prince of Persia: The Lost Crown بود.

طبق توییت‌های منتشر شده توسط داوس، وی باور دارد که یوبیسافت به جای تأخیر ۷ماهه، باید از همان روز اول Prince of Persia: The Lost Crown را در فروشگاه Steam منتشر می‌کرد. اگر نیاز به یادآوری دارید، باید بدانید که یوبیسافت در ابتدا نسخه PC این عنوان را تنها در فروشگاه‌های Epic Games و Ubisoft Store در دسترس قرار داده بود که چندان میان گیمرها محبوبیت ندارند. وی در ادامه توضیح داد:

آخرین عنوان قابل توجه حاضر در فروشگاه و اشتراک یوبیسافت، Far Cry 6 بود که آن هم در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. دیگر عناوین، نظیر The Crew، Mirage و Avatar، چندان عملکرد خوبی از خود نشان ندادند، پس می‌توان مطمئن بود محبوبیت سیستم اشتراکی یوبیسافت در زمان عرضه Prince of Persia در سال ۲۰۲۴، در بدترین نقطه خود قرار داشت. در نتیجه، استقبال زیادی از این عنوان صورت نگرفت. من اعتقاد دارم که اگر همان روز اول برای Steam منتشر می‌شد، به یک موفقیتی تجاری تبدیل شده و امروز شاهد کنسل شدن دنباله آن نمی‌بودیم.

در نهایت، داوس ضمن اشاره به تحسین منتقدان و کاربران از کیفیت بازی که باعث شد این عنوان به نمره ۸۵ الی ۸۹ در متاکریتیک دست یابد، اعتقاد داشت که Prince of Persia: The Lost Crown می‌توانست عملکرد مالی بسیار بهتری را از خود نشان دهد:

راهبرد [یوبیسافت] اشتباه بود. سخت‌ترین بخش کار برای بسیاری از توسعه دهندگان، ساخت عنوانی با نمره بالاتر از ۸۵ است، نه عرضه آن. آنها واقعاً نباید این‌گونه عمل می‌کردند.

source

توسط wisna.ir