Lollipop Chainsaw RePOP دارای یک سیستم مبارزه بازسازی شده خواهد بود

استودیو Dragami Games فاش کرده که ریمیک آتی Lollipop Chainsaw چیزی فراتر از یک ارتقای بصری ساده خواهد بود. یوشیمی یاسودا، طراح بازی، در پلتفرم رسانه اجتماعی X اعلام کرد که این استودیو سیستم مبارزه را برای Lollipop Chainsaw RePOP اصلاح خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این تصمیم به این منظور گرفته شده که گیم‌پلی بازی را به سطح استانداردهای مدرن و امروزی برسانند. اصول طراحی بازی مطمئنا از زمانی که این عنوان برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ بر روی PS3 و Xbox 360 منتشر شد، تغییر پیدا کرده و معمولاً انتظار می‌رود بازی‌های مدرن برای تجربه جذاب‌تر باشند.


مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ

یوشیمی یاسودا در این باره گفت:

ما می‌خواهیم مبارزات را به چیزی تبدیل کنیم که بازیکنان امروزی بازی‌های اکشن کنسولی از آن لذت ببرند، مانند رفع کندی در مبارزه با اره برقی با تنظیم سرعت، بهبود زمان‌بندی ورودی برای حملات ترکیبی اره برقی و همچنین بهبود حرکت دوربین.

Lollipop Chainsaw RePOP

یاسودا قبلا مدیرعامل و تهیه‌کننده اجرایی Kadokawa Games بود که عناوین Grasshopper Manufacture را در ژاپن منتشر می‌کرد. او سال گذشته کادوکاوا را ترک کرد تا Dragami Games را تاسیس کند و سپس اعلام کرد یکی از اولین پروژه‌های آن، بازسازی Lollipop Chainsaw است.

ریمیک Lollipop Chainsaw ابتدا در ژوئن ۲۰۲۲ معرفی شد. از آن زمان، استودیو درباره برخی از برنامه‌های خود برای بازسازی صحبت کرده است. مصاحبه اخیر همچنین نشان داد که استودیو امیدوار است تغییرات را در بازی به حداقل برساند.

Lollipop Chainsaw RePOP هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما در تابستان ۲۰۲۴ منتظر تجربه‌ی آن باشید.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟


بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

کراس‌اوور بازی Dead by Daylight Mobile و  Attack on Titan معرفی شد - ویجیاتو


source

توسط