سئو سایت
حرکت به سال 2018 با تغییر در بازاریابی دیجیتال نیز همراه است. روندهای جدید در حال ورود به بازار هستند و شرکت شما باید به آن توجه کند، در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید. با نیاز به دیده شدن بیشتر و دستیابی به مشتریان بیشتر، بازاریابی دیجیتال فردا پیشرفت هایی را در فناوری های نوظهور ارائه می دهد زیرا مصرف کنندگان تجربه یکپارچه تری را می طلبند.
پانزده عضو شورای آژانس فوربس آنچه را که فکر می‌کنند روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2018 خواهد بود به اشتراک می‌گذارند.

اعضای شورای آژانس فوربس بهترین بینش خود را ارائه می دهند.
تصاویر با حسن نیت از اعضای FAC.
1. واقعیت افزوده یکپارچه شده از طریق رسانه های اجتماعی
همانطور که دستگاه های تلفن همراه ما قدرتمندتر می شوند و برنامه های اجتماعی بهتر با واقعیت افزوده ادغام می شوند، مارک ها از AR برای تعامل بهتر با مصرف کنندگان استفاده می کنند. برای مثال، با استفاده از موقعیت مکانی شما، مارک‌ها می‌توانند محتوای AR حمایت شده را فعال کنند، که در آن زمان فقط در آن نقطه قابل دسترسی است. پوکمون گو پیشگام این ایده بود و من احساس می کنم اینستاگرام و فیس بوک به زودی این فناوری را در پلتفرم های خود ادغام خواهند کرد. – کریس کارتر، Rep Interactive
2. فروپاشی بازار اینفلوئنسر برندها در حال حاضر میلیون‌ها دلار به اینفلوئنسرها سرازیر می‌کنند، اما در مجموع آنها نتایجی را که می‌توانند از هزینه‌های بازاریابی جایگزین به دست آورند، اندازه‌گیری نمی‌کنند یا نمی‌بینند. بازار فرو خواهد پاشید زیرا برندها بر روی تعداد کمی از افراد منتخب که نتایج را هدایت می کنند یا به سمت تبلیغات مردمی ارگانیک حرکت می کنند و از تأثیرگذاران گران قیمت و سطح متوسط ​​که آگاهی را افزایش می دهند، اما بازگشت سرمایه کمی دارند، فرو می ریزد. – کریگ گریو، راجرز و کوان
3. درک واقعی سفر مشتری بازاریابی مبتنی بر داده ابزار قدرتمندی است، اما نحوه تبدیل این داده ها به سفر مشتری در موفقیت بازاریابی دیجیتال در سال 2018 بسیار مهم است. ابتدا سعی کنید از داده ها استفاده کنید تا بدانید مصرف کنندگان شما در هر مرحله کجا خواهند بود. از مسیر خرید آنها، یاد بگیرید که چه چیزی برای آنها جذاب است و بازاریابی خود را طوری طراحی کنید که آنها را در تمام طول سفر تحت تأثیر قرار دهد. – Katie Harris، Spot On Solutions 4. تبلیغات هدفمند بیشتر با هدف خاص افراد در حال حاضر کمترین گستره توجه را دارند و روزانه با تبلیغات بسیار زیادی مواجه می شوند. من فکر می‌کنم تبلیغات ماهیت منحصربه‌فردتری پیدا می‌کنند، با هدف و مکان تبدیل هدف بسیار خاص، خواه تجربه موبایل یا دسکتاپ باشد. من همچنین فکر می کنم که پلتفرم های تبلیغات موبایلی در سال 2018 رشد قابل توجهی را نشان خواهند داد، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و غیره – دیوید کلی، طراحی وب و شرکت
5. ویدیوی زنده حرفه ای در سال 2018 همچنان یک روند خواهد بود، اما نه فقط ویدیو، ویدیو زنده حرفه ای. هر پلتفرم رسانه اجتماعی در حال پرش به ویدیوی زنده است و ماهانه ویژگی های جدیدی را به پلتفرم های خود اضافه می کند. ویدئوی زنده یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان شما است و ویدئوی زنده لرزان و لرزان که گوشی را در دست بگیرید دیگر قابل قبول نخواهد بود. – توماس برادبک، استراتژی سایت
6. واسط های کاربر مکالمه تعاملات مکالمه مانند الکسای آمازون، دستیار گوگل، کورتانای مایکروسافت، ربات های چت و دیگران، همچنان جایگاه خود را در زندگی روزمره و روزمره مصرف کنندگان پیدا خواهند کرد. مکالمه رابط کاربری اصلی است. این بسیار طبیعی است و به برندها این امکان را می‌دهد تا به طور طبیعی با مصرف‌کنندگانی که اطلاعات می‌خواهند تعامل داشته باشند، یا معامله کنند، یا صرفاً سرگرم شوند. – اندرو هاولت، باران
7. بازاریابی ویدئویی امروزه ویدئو به محبوب ترین و تاثیرگذارترین شکل محتوای دیجیتال برای کسب و کارها تبدیل شده است و اگر به درستی انجام شود، می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر کسب و کار شما داشته باشد. همانطور که دامنه توجه ما کاهش می یابد، بازاریابان بیشتر و بیشتر به ایجاد محتوای ویدیویی برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو، افزایش تعامل و نرخ ترافیک وب سایت، به عنوان مثال، بیشتر و بیشتر متکی هستند. – Solomon Thimothy، OneIMS
8. شخصی‌سازی در تمام مراحل قیف فروش تبلیغات و ایمیل‌های غیرشخصی در مسیر دستگاه فکس هستند. هدفمند شدن و تمرکز بر شخصی سازی هر تعاملی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. صفحات فرود شخصی سازی شده باید به هر یک از کمپین های تبلیغاتی شما متصل شوند. توجه یک ارز است و ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان بالقوه برای بازاریابی دیجیتال در سال 2018 حیاتی خواهد بود. – Twila Grissom، Acorn Digital Strategy
9. استراتژی‌های هدف‌یابی متنی در چارچوب مقررات حفاظت از داده‌های عمومی (GDPR)، می‌توان انتظار داشت که ردیابی رفتارهای کاربر با کوکی‌ها برای فروشندگان فناوری تبلیغات پیچیده‌تر باشد. استراتژی‌های هدف‌گیری مخاطب به تدریج با استراتژی‌های هدف‌یابی متنی جایگزین می‌شوند و برای تبلیغ‌کنندگان اجباری است که بفهمند محتوای هر صفحه برای اهداف هدف‌یابی و ایمنی برند چیست. – ژولین وردیه، آدیولیک
10. هزینه به ازای هر آزمایش به عنوان یک متریک پیشرو، بازاریابان دیجیتال هوشمند با شناسایی تمام معیارهای قدیمی که در هزینه هر آزمایش جمع شده اند – آن معیارهای قدیمی مانند CPM (نمایش ها)، CPC (کلیک ها) به ROI واقعی در کار خود نزدیک تر خواهند شد. ، CPL (سرنخ ها) و حتی CPP (پیکسل) بازاریابان پیشرفته ردیابی می کردند. با وجود کانال‌های بسیار زیاد و حتی ابزارهای مارتک بیشتر، بازاریابان باید آزمایش‌هایی را انجام دهند و نتایج را اندازه‌گیری کنند. – تاد ایروود، بازاریابی مانی‌پث
11. شرکت های تبلیغاتی بومی که به دنبال افزایش دسترسی به بازار، ارتباط برند و بهبود تعامل کلی هستند، می توانند با پیاده سازی تبلیغات بومی در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود سود زیادی ببرند. درگیر شدن با مخاطبان خود با استفاده از زبان مادری و ابزارهای اختصاصی شما، فرصت گسترش اشتراک‌گذاری ویروسی را افزایش می‌دهد و می‌تواند منجر به ایجاد رابطه درگیرتر با بازار هدف شما شود. – Timothy Nichols, ExactDrive, Inc 12. Digital Integrated Into Offline Experiences من معتقدم که در سال 2018، دیجیتال دیگر به عنوان یک رشته جداگانه به تنهایی نخواهد ماند. ما شاهد ادغام آن بیشتر با تجربیات زندگی واقعی خواهیم بود و این دو یکپارچه خواهند شد. ما شروع به دیدن این موضوع در رویدادهای ورزشی حرفه ای و عرصه ای کرده ایم که در آن تجربه آنلاین قبل از رویداد شروع می شود و در طول رویداد ادامه می یابد. من انتظار دارم که در سال 2018 شاهد آزمایش بازاریابان با این کار باشم. – لیزا آلوکا، Red Javelin Communications
13. بازاریابی صوتی گوگل می‌گوید که 20 درصد از درخواست‌های تلفن همراهش جستجوهای صوتی هستند و این تعداد تنها زمانی افزایش می‌یابد که مصرف‌کنندگان عادت کنند از الکسا، سیری و یخچال هوشمندشان بپرسند که چه چیزی بخرند. بازاریابان باید با ایجاد محتوایی که این نوع جستجوها را جذب می کند و تبلیغات در مکان های غیر سنتی (مانند حمایت از توصیه های یخچال هوشمند) آماده شوند. – برت فارمیلو، مارکیتورز
14. الگوریتم های پیش بینی رابط های برنامه نویسی کاربردی برای الگوریتم های یادگیری ماشینی، پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی باز می شوند. این امر به هر کسب و کاری با اندازه امکان می دهد تا هزینه بازاریابی خود را برای بهینه سازی بودجه کلی خود بهتر پیش بینی کند. این یک پیشرفت بزرگ است، با توجه به اینکه بازاریابان اغلب در روش های خود مغرضانه هستند. – داگلاس کار، DK New Media
15. انواع مختلف بازاریابی محتوا با توجه به فرمت های جدید که هر روز در حال تکامل هستند و محبوبیت ویدیو، بازاریابی محتوا دیگر نوشتن پست ها و فهرست های وبلاگ نیست. جستجوی صوتی بسیاری از استراتژی‌های محتوا را تغییر می‌دهد تا بخش‌های ویژه یا آموزش‌های تعاملی را ارائه دهد که می‌توانند در حین انجام کارهای روزمره یا پیچیده با مردم صحبت کنند. محتوا تعاملی تر خواهد بود و با سایر ویژگی های UI یکپارچه خواهد شد. – کریستوفر جونز، LSEO.com
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من واجد شرایط هستم؟ شورای آژانس فوربس شوراهای فوربس. سوال در مورد مقاله؟ ایمیل feedback@forbescouncils.com.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط wisna